The Body Shop Rainforest Coconut Hair Oil

14 Eylül



Herkese iyi akşamlar J
Saçlarıma düşkünlüğüm çok fazla nerde ne yağ görsem iyi diye duysam direk alıp deniyorum. Genellikle kimyasal içeriği az olan ürünleri tercih etmeye çalışıyorum. Geçenlerde The Body Shop mağazasını ziyaret ettiğimde saç ürünlerinde indirim vardı ve hemen bugün tanıtacağım saç bakım yağını aldım J
Bu yağ Hindistan cevizli saç yağı. Tüm saç tipleri için uygundur. Silikon ve herhangi bir renklendirici içermiyor buda en iyi yanı zaten. Boyutu 200 ml. Ürünün düzenli kullanımı ile saçları beslediği ve saçları güçlü,pürüzsüz yapar ve yumuşacık yapar. Kokusuna girince harika tek kelime ile harika. Zaten Hindistan cevizi kokusuna bayılırım ve bu koku bana direk yazı hatırlatır. Çünkü yazın kullandığım güneş kreminin kokusuna çok benziyor. Evde sürdüğüm zaman odaya girdiğim gibi herkesin fark etmesi çok güzel oluyor J
Ben genelde gece yatmadan önce sürüp sabah yıkayarak kullanıyorum. Yastıkta herhangi bir leke yada yağlı bir his bırakmıyor aksine çok güzel bir koku bırakıyor J saçlarımı yıkadıktan sonra bile 2 gün saçımda kokusunu hissettiğimi söyleyebilirim J
Bu yağı kullandıktan sonra saçlarım daha yumuşak oldu,daha parlak bir görüntüsü oldu. Ayrıca düzenli kullanıldığı zaman saç dökülmesini bile kontrol ettiğini söylediler.  Bu tür sonuçlar bir yada iki ay sonra daha net anlaşılacağını düşünüyorum.

Son olarak söyleyeceğim çok memnun kaldığım bir ürün iyiki deneme şansı verip almışım J kesinlikle tavsiyedir J

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...