goz

Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyici

22 Eylül


Iyi aksamlar :)
Gece gece size yeni yazı yazmak istedim. Simdi sizlere uzun süredir kullandığım bu göz temizleyicisinden bahsedeceğim.
Ürün mavi ve beyaz tonlarda olmak üzere 2 tondan oluşuyor. Kullanmadan once calkaliyorsunuz ve masmavi bir renk oluşuyor oyle makyajıniza uyguluyorsunuz. Ürünü alırken suya dayanıklı goz makyajını bile cok rahat çıkaracağını söylediler fakat ben ayni şeyi soyleyemiyecegim. Ayrıca sildikten sonra bıraktığı yağlı hissi hic beğenmedim. Cok memnun kalmadım birdaha almiycagim bir ürün. Ki ben yves rocher ürünlerinin hastasiyimdir ama bu ürün benden tam puan almadi.



  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Bu ürünü ben de beğenmedim, ayrıca gözlerimde yanmaya neden oldu. Normalde Yves Rocher hastasıyım ama malesef tam not veremiyorum bu ürüne

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...