The Body Shop Coconut Saç Parlatıcı

26 Ekim



Herkese merhaba :)
Uzun zaman önce aldığım the body shop 'ın saç parlatıcısı ürününü anca size tanıtabiliyorum. Ben coconut kokusuna hasta biriyim aynı ürünün saç bakım yağını da almıştım kokusu bir mükemmel. Beni ilk başta direk kokusu ile etkilemişti kendileri :) ayrıca kokusu saçınızda sürdükten sonra epey kalıyor bu konuda başarılı.
Bu ürünün kullanım şekli ya saçınızı kuruttuktan sonra veya şekil verdikten sonra az miktarda ürünü saç uçlarına yada parlak görünmesini istediğiniz yere sürmeniz yada ordaki çalışanın bana söylemiş olduğu şekil ise saçlar hafif nemli iken uçlarına sürmek böylece sabah kalktığınız da yumuşak ve harika kokan saçlara kavuşmuş oluyorsunuz. Bende çalışan bayanın dediği gibi kullanmayı tercih ettim. Nedeni öbür türlü hafif ıslak yağlı gibi bir görüntü elde ettim. Kesinlikle saç diplerine az da olsa sürmeyin aşırı yağlı bir görüntü oluşuyor benden söylemesi. Ürünün adı saç parlatıcısı fakat ben çok faydasını görmedim diyebilirim. Kendilerini bir daha almayı düşünmüyorum. Ayrıca benim saçlarım çok çabuk yağlanır ve her gün yıkarım böyle bir saça sahipseniz size de bu ürünü tavsiye etmiyorum. Merak edenler ise fiyatı 20 TL var yok yani. Ürün küçük gözükse de çok ekonomik kolay bitebilecek bir ürün değil.


Ürünün yapısı

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...