Alix Avien Compact Powder { No:112 }

20 Kasım

Merhaba kızlar :)

Size uzun zamandır kullandığım fakat yazısını hala yazmadığımı farkettiğim Alix Avien pudrasından bahsetmek istiyorum.Ürünün ambalajını çok beğendiğimi söylemek isterim çok şık gümüş renkli bir tasarımı var.



Ürünün içinde kendine ait sünger aplikatörü var fakat ben daha çok fırça yardımı ile kullanmayı seviyorum tabi ki bu bir tercih meselesidir :) 



Pudrayı ben genelde fondötenin üstüne uygulayarak hem makyajım kalıcılığını arttırmayı hemde yağlı olan T bölgemde mat görüntü elde etmeyi daha çok tercih ediyorum. Bu pudra 4 saate kadar tazelemeden kalabiliyor 4 saatten sonra da tazelersiniz günü çok iyi şekilde sonlandırabilirsiniz. 



En sevdiğim yanı paraben içermiyor olması hassas olan cildim için dikkat etmeye çalıştığım bir noktadır :)
Sürdüğünüzde sizi rahatsız edici bir kokusu yok hatta hiç kokusu :)
Eksileri nedir derseniz içinde bulunan süngeri pek beğenmedim ayrıca SPF koruma faktörü içermiyor.
Fiyatı 30 tl olması lazım. Genel olarak eksileri beni çok rahatsız etmediği için kapatıcı lığını harika bulduğum için çok beğendiğim ve severek kullandığım bir ürün merak edenler için denemelerini tavsiye edebilirim :)


Şimdide size cildimde nasıl durduğunu göstermek istiyorum. İlk resimde cildimde hiçbir ürün bulunmamış halidir hafif lekelerim ve benim var :)


2. resimde ise fondöten kullanmadan sadece pudrayı uyguladım ve kapatıcılığı ortada benlerime zaten çare bulamadım da lekelerimi mükemmel şekilde kapatıyor. Ve ben genelde dediğim gibi fondötenin üstüne uyguladığım için daha iyi sonuçlar alıyorum :)




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...