Clinique High Lengths Mascara ~ 01 ( Black )

30 Kasım

İyi günler :)




Bu yazımı Clinique High Lengths Mascara üzerine yazmak istiyorum. Bu ürünü bir alışverişimde hediye olarak deneme boyunu verdiler böylelikle tanışma fırsatım oldu. Daha önce Clinique ait hiç bir mascara kullanmamıştım. İyi ki ilk tanışmam da böyle bir mascara ile tanıştım.





Bu ürün Clinique 'in şu ana kadar çıkardığı mascaralardan kirpikleri en uzun ve en belirgin gösterini diye anlatılıyor. Özel fırçası sayesinde en ufak kirpikleri bile kökünden alarak uzatıp belirginleştirebiliyor. Ürünün fırçası ilk başta tuhaf geleceği kesin. Fırçası 3 sıra tırtıktan oluşuyor ki bu sayede kirpiklerinizi tek tek ayırmasını sağlıyor bu yönden çok başarılı kirpikleri hiçbir şekilde birbirine yapıştırmıyor. Fakat eğer iki kat sürmeyi tercih ederseniz biraz yapışmalar söz konusu olabiliyor ama ben tek katta mükemmel sonuçlar aldım diyebilirim. Kalıcılığı harika rengi de muhteşem. 






Clinique High Lengths Mascara sadece kirpikleri belirgin ve uzun yapmakla kalmıyor ayrıca kirpiklerin bakımını da yaparak daha yumuşak hale gelmesini sağlıyor. Ürünü kullandıktan sonra eve geldiğimde bakıyorum ki başka mascaralar sertleşmiş şekilde oluyor fakat bu mascara ile kirpiklerim hala yumuşacık olabiliyor ki bu ürünün bayıldığım noktası. Mascaranın çıkartılması da kolay buda diğer avantajlarından biri. Clinique High Lengths Mascara gerekli testlerden geçirilerek alerjiye sebep olmadığı kesinleşmiştir buda bu alerjisi olan insanlar için çok büyük avantaj olabileceğini düşünüyorum. Ayrıca ürünün hiç bir kokusu yok buda sayabileceğim son avantajı :)









Hiç mi kötü bir yanı yok derseniz kişiden kişiye değişir tabi bu fakat herhangi bir hacim vermiyor ürün bunu söyleyebilirim. Çok dolgun kirpikler elde etmek isteyenler kesinlikle tercih etmemeliler bence. Sade doğal bir görüntü, tek tek ayrılmış kirpiklerden hoşlanıyorsanız bu ürün tam size göre diyebilirim.

Okuduğunuz gibi avantajlarını saya saya bitiremedim. Aşırı memnun kaldığım ve beğendiğim bir ürün oldu kendisi. En kısa zamanda orjinal boyunu almak için tekrar Clinique ziyaret edeceğim doğrudur :) Orjinal boy ürünün fiyatını sorarsanız 55 tl gibi bir fıyatı olması lazım.( 7ml )

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...