Kalyon ~ tırnak eti temizleyici

10 Şubat



Herkese iyi aksamlar :) 
Guzel bir pazar geciriyorsunuzdur umarım :) 
Pazar gunu klasiklesen tırnak bakımının bir parçasından tırnak eti temizliyicisinden bahsetmek istiyorum. 

Kalyonun bu ürünü yaklaşık bir ay once almıştım ve her pazar uyguluyorum.Bu urun neler mı vaad ediyor : tırnak etlerini yumuşatıyor ve içerisinde ki etken maddeler sayesinde geriye itilerek ölü derilerin kolayca temizlenmesini sağlıyor. Peki ben nasıl kullanıyorum :  Manikurden once tırnaklarımin Etlerine iyice sürüyorum 3 dk diyor fakat 5 dak falan bekletiyorum ben zaten tırnak ürünü emıyor ve 5 dk sonra etleri ileriye dogru itip temizliyorum. Fiyatı da gayet uygundu 4-5 tl arası birsey olması lazımdı. Mükemmel bir urun oldugunu yada hic ise yaramadığını soyleyemiyorum orta sekilde bir urun merak edenler watsons mağazalarından temin edebilirler.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...