Schwarzkopf Gliss ~ TOTAL REPAIR ISIYA KARŞI KORUYUCU SPREY

27 Kasım

Herkese merhaba :)





Bu ürünü gratis mağazısında saç ürünlerinde indirim yaptığı zamanda tavsiye üzerine almıştım. Ve artık iyi ki aldım ve bitince tekrar alacağım ürünlerden birisi oldu.



Ürün 200 ml ve sprey şeklinde ayrıca spreyin derecelerini ayarlama imkanınız var. Ürünü ilk sıktığınızda iğrenç bir koku ile karşılaşacaksınız fakat bu koku bir kaç dakikaya kadar geçecek merak etmeyin normal şampuan kokunuz kalacak.

Peki ürünün vaad ettikleri neler : sprey, saçı kurutucu ve şekillendiricilerin yıpratıcı etkisine karşı korur, esneklik ve parlaklık sağlar. Saçınızı nemlendirir ve kabarmasını önler.
Isıya karşı koruyucu sistemi her saç tipi için 220°C sıcaklığa kadar koruma sağlar. Onarım formülü ile saçı korur, bakım yapar ve nemlendirir.
Ürünün kullanılma şekli ise : 
Saç kurutucu ile kullanım: Havlu ile nemi alınmış saça eşit miktarda püskürterek uygulayın, daha sonra saçınızı kurutma makinesi ile kurutun. 
Saç şekillendirici ile kullanımı: Saç düzleştirici veya maşa gibi bir şekillendirici kullanmadan önce saçtaki yıpranmayı önlemek için, saçı tamamen kuruttuktan sonra, TOTAL REPAIR ISIYA KARŞI KORUYUCU SPREY' i uygulayın ve saç şekillendiricinizi kullanın. 
Peki benim düşüncelerim neler : Ben saçımı her gün yıkıyorum fakat fazla kurutma taraftarı değilim havlu ile nemimi alıp kendi kendine kurumasını bekliyorum çok acelem yoksa. Saçımı çok fazla düzleştiriyorum saçım tamamen kuru iken saçıma uyguluyorum ve 180 derecede düzleştiriyorum. Bu spreyi kullandıktan sonra saçımda hiçbir ağırlaşma olmuyor. Saçlarımı düzleştirdikten sonra elektriklenme problemim oluyordu bu sprey ile bunu önlemiş oldum.Sonuç olarak ısıl işlemler ile saçınıza verdiğiniz hasarı minimuma indiriyorsunuz ve ayrıca yıpranmaya karşı bu sprey ile saçınızı koruyarak saçınızı nemlendirmesini de sağlıyorsunuz. Bir taşla kaç kuş vuruyorsunuz bilemedim ben artık :)




Bu ürünü indirimde 15 tl gibi bir fiyata almıştım. Herkese şiddetle tavsiye ettiğim bir ürün en kısa zamanda mutlaka edinmelisiniz :)

İyi günler ...

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...