Yves Rocher Banyo Setim

05 Kasım


Herkese merhabaaaaa :) 
Ne kadar sınav haftamda olsa kendimi yazı yazmadan tutamadım cunku yazısını yazicagim bu ürünler bi baska mutluluk sebebi resmen :) 
Bundan yaklaşık bir ay once yine yves rocher ziyaretimde bi de ne göreyim bir set hemde banyo seti hemde en sevdigim vanilya kokusundan olusan set bana beni al diye bakıyordu dururmuyum hemen aldım :) 
Setin fiyatı 44 TL gibi birseydi yanlış hatırlamıyorsam normalde dus jeli ve vücut losyonu tek tek 20 TL idi.Urunlerin boyutlarıda 400 ml  yeterince büyük. Kısacası burda sabunu ve seker mı seker kutusu bedava geldi :)




Daha once ki paylaşımlarımdan belki bildiginiz gibi yves rocher in vanilyali edt sinı kullanmaktayim devamlı bu setide alınca seriyi tamamlamış oldum :) 
Dus jeli banyoda insanı resmen esir ediyor o kokuya doyamiyorum aşığıgim resmen dustan sonra vücut losyonunu sürüyorum her aksam dus olan biri olarak her gece tekrarlıyorum ama sabaha cok fazla kokusu kalmıyor ve giyinmeden bir daha vücut losyonun sürüyorum üstüne de edt mı sıkınca daha kalıcı koku elde ediyorum. Eskiden tek edt kullanımında gun icinde tekrarlamam gerekiyordu ama artık oyle bir sorunum kalmadı gun boyu kullanabiliyorum :) 




Uzun lafın kısası yves rocher iyi ki varsın :) ❤

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...