Kalyon ~ Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı

17 Aralık

Merhabalar ..




Kendi manikürümü evde kendim yapıyorum ve bu konuda Kalyonun ürünlerini çok beğeniyorum. Bugün de Kalyonun bakım yağından bahsetmek istiyorum.
Peki ürün içeriği ne ve neler vaad ediyor ?:
İçeriğinde E vitamini, jojoba, badem, lemon, ginseng ve nilüfer çiçeği ekstreleri sayesinde tırnak ve tırnak etlerini korur, nemlendirir ve yenileyerek her zaman canlı kalmasını sağlar.  
Memnun musunuz derseniz benim her manikürümde kullandığım bir ürün kendisi. Tırnaklarımın üstünden soyulma gibi problemleri vardı bu ürünü düzenli kullanmaya başladıktan sonra hiç olmadı diyebilirim. Kokusunu da çok sevdim.
Nasıl kullanıyorum manikürümü yaptıktan sonra hemen oje sürmem gerekmiyorsa aksamdan sürüyorum sabaha tırnaklarınızda değişimi fark edebiliyorsunuz. Yada oje sürmem gerekiyorsa işim acilse sürüyorum masaj yaparak yediriyorum emmesi için biraz bekliyorum ondan sonra ojemi sürüyorum. Ayrıca ürünün arkasında her günde kullanabileceğiniz yazıyor. Ellerim genelde ojeli olduğu için ben anca manikürden maniküre kullanabiliyorum. Böyle bile faydasını gördüm diyebilirim.


Genel anlamda memnun kaldığım ve sürekli aldığım bir ürün. Sizde evde manikürünüzü yapıyorsanız yada tırnaklarınızın bakıma ihtiyacı varsa bu ürünü edinebilirsiniz tavsiyemdir. Fiyatı ise 4-5 tl civarı birşey olması lazım. Watsons ve Gratis mağazalarından edinebilirsiniz.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Kırılmalarda etkisi oldu mu Özlem Hanım. Benimde pazar günleri tırnak bakım günüm ve ne denesem nafile hepsinin aynı boyda olguğunu göremedim henüz :) Sizin kullandığınız bi ürün var mı memnun kaldığınız ?

    YanıtlaSil
  2. benim usten soyulma prob vardı ona ıyı geldi cnm ama kırılma ıcın Lush ın bir ürünü var tavsiye edebilirim istersen :) yakında yazısını da yazıcam zaten :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...