NYC Cover Sticks Corrective

06 Aralık


İyi günler ..

Bugünkü yazının baş kahramanı NYC Cover Sticks :) Evet ürün ne kadar bir rujun ambalajını anımsatsada o bir kapatıcı :)
Ürünün sarı ve yeşil renkleri var. Ama ben daha ülkemizde yeşilini görmedim. Koyu göz altı halkaları ve çilleri gizlemek için sarı renkte olan kullanılıyor. Lekeleri ve kırmızı lekeleri gizlemek için yeşil rengin kullanılması tavsiye ediliyor.





Göz altlarımda kapamam gereken herhangi birşey yok ne bir morluk yada başka bişey. Bu ürünü sadece göz altlarımın daha canlı ve daha aydınlık görünmesini istediğim için aldım. Dediğim gibi göz altlarımın ihtiyacı olmadığı için uzun süre daha uygun bir kapatıcı aradım ve sonunda NYC de buldum. 5 TL gibi bir fiyatı vardı evet evet bu kadar ucuz :)

Ürünü genel anlamda çok beğendim. Zaten kapatıcılığı benim için çok önemli değildi. Göz altlarına sürülüşü çok rahat kaygan yapısı sayesinde. Sürdükten sonra sünger yardımı ile dağıtıyorum. Kalıcığını gayet iyi buldum. Kapatıcılığı hakkında başka bloglarda okuduğuma göre çok memnun kalanları gördüm. Bu kadar uygun fiyatı varken alıp denemekten zarar gelmez :)

Sizinde benim gibi kapatıcılığına gerek duymayıp aydınlık görünüm elde etmek istiyorsanız en uygun fiyatlı kapatıcı diyebilirim hemen edinin bir tane :)
Ürünün 3 tonu mevcut. Bendeki rengi 783A Natural. 






  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...