Lush & Watsons Alısverisi ( o5.o1.2o14 )

05 Ocak

Merhabalar  :)

Artık alışveriş yazılarımı da bloğumda yazmaya karar verdim ve bugün ki alışverişim biraz küçük çaplı oldu ama yine de yazmak istedim :)




İlk önce LUSH Mağazasından aldığımdan başlayalım. Bu yazından önce bahsettiğim o asık olduğum şampuanın normal boyunu aldım. 100 g 19 liraya aldım. Yanında da çok merak ettiğim American cream adlı saç kreminin denemek için testırını aldım bakalım bundan da memnun kalırsam normal boyunu alırım affetmem :)) 

WATSONS alışverişimden ise çok çok uzun zamandır aradığım rimmelin 003 numaralı ojesini aldım fiyatıda 5 lira idi yanlış hatırlamıyorsam.. 


Görünüşüne baksanıza çok iyi değil mi :))




Birde yine çok uzun zamandır aradığım silicon facial cleansing padi yani silikon yüz temizleme pedini aldım. Bu sayede yüzümü daha derinlemesine temizleyeceğim ki :)  fiyatıda 6tl idi. 




Kısacası benim için çok güzel bir alışverişti. Aradığım istediğim şeyleri buldum. İndirimden sonra Watsons da reyonlar dolu doluydu aradığınız herşeyi simdi çok rahat bulabilirsiniz kızlar :*

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ya bu ojede coookkk guzelmis ben bugun total eclipse.yi surdum bunuda kesin alicam bulursam:) gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz zor bulabilirsin canım şu sıralar çok satılıyormuş bulduğun yerde al harika ötesi bir renk canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...