Seyahat Makyaj Çantam

25 Ocak

Merhabalar :)
Kardeşimin tatili başlamasıyla ailecek memleketim olan Edirne Keşana doğru gidip bir kaç günlüğüne akrabalarımızı ziyarete gitmeye karar verdik. Eşyalarımı hazırlarken size de 3-4 günlük seyahatimde makyaj çantama neler aldığımı göstermek istedim :)
Makyaj çantam öncelikle Avon'dan. Kaç sene önce almıştım hatırlamıyorum ama hala çok severek kullanıyorum. Bakalım bu şeker çantadan neler çıkacak :)



Alix Avien Eyeliner Pen : Bu kalemin yazısını bir kaç gün önce zaten yazmıştım yanıma alacağım eyeliner kesinlikle bu olacak. Pratik sürülüşü ile benim kurtarıcım olacak. Merak edenler için şöyle linkini koyayım okusunlar :) http://ozlemindunyasindan.blogspot.com.tr/2014/01/alix-avien-eyeliner-pen.html



Maybelline Expression Kajal Kahverengi Göz Kalemi : Bu göz kaleminin yazısı tatilden dönünce hemen yazılacak çünkü çok memnun kalarak kullanıyorum. Gözlerim kahverengi böyle olunca bu kalemin gözümde daha güzel durduğunu düşünüyorum. Ayrıca eyeliner olarak kullanma imkanın olması diğer artısı :)







Essence Get Big Lashes Triple 3 Black Mascara : Sadece bu rimeli alacağım. Günlük kullanımda çok severek kullanıyorum. Onunda yazısını daha önce yazmıştım merak edenler buyrun tık tık :) http://ozlemindunyasindan.blogspot.com.tr/2013/12/essence-get-big-lashes-triple-3-black.html

      
                                          

Rimmel Match Perfection Kapatıcı : Kapatıcı olarak çantaya bunu attım. Hem kapatıcılık özelliği hemde aydınlık görünümünü çok seviyorum.

                             





Clinique Anti Blemish Fondöten : Başkasını düşünmeden hemen bunu attım. En sevdiğim fondötendir kendisi. Gelir gelmez yazısı yazılacak ürünlerin başında :)

                                  

Eklips sünger : Gratisten aldığım süngerimi yanıma aldım. Fondöten uygulaması için.            



H&M Nudes Far Paleti : Renkleri günlük kullanıma daha da uygun olduğu için bu far paletini aldım. Bir üründe 5 renk seçeneğinin olmasıda daha avantajlı oluyor tabiki :)
                                




The Balm Mary Lou Manizer : Aydınlatıcısız asla. Hemen çantaya atılır. Kurtarıcı resmen bu hem aydınlatıcı bazen de far :)

                                    



H&M Allık : Yeni aldım ve rengini severek kullanıyorum. Son zamanlarda elim hep bu renge gittiği için bu renk bir allık yanıma aldım avon allık fırçası ile beraber.


                                   


Ruj : 2 seçenek yeter diye düşündüm. Bir Lipgloss bir de Lipstick attım çantaya. Birinin rengi pembe birinin borda :)


                       
Tabi tüm bu makyajı temizlemek için evden o kadar temizleme malzemelerimi götüremezdim. Bende pratik olsun diye Golden Rose dan temizleme mendilini attım çanyata.   Ve son olarakta cımbız :)

Benim makyaj çantam böyle. 3-4 gün için ideal olduğunu düşünüyorum. Seyahatte olduğum için bir kaç gün yazı yazamayacağım hepinizi şimdiden çok öpüyorum. Geldiğimde yeni yazılarla görüşmek üzere :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...