Bebak Acıbadem Makyaj Temizleme Sütü

01 Nisan

Merhabalar :)
Bebak ürünleri ile tanışmışlığım yeni sayılmaz. Mesela bu ürününden şu an 3. şişesini kullanmaktayım.
Ve artık size yazısının yazılmasının vakti geldi ve geçiyor diye düşünüyorum :)

Bebak bu ürünü için ne demiş hemen inceleyelim :
İçeriğindeki Acı Badem Yağı sayesinde suya dayanıklı makyajınızı dahi tek seferde çıkarırken aynı zamanda cildinizi besler ve nemlendirir. Süt formülasyonu ile Acı Badem’in cilt yenileme özelliği ile cildinize bakım yapar. Tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği bir üründür.

Benim yorumlarıma gelecek olursak , Temizleme performansı gayet güzel. Tek bir ürünle hem cilt hem göz makyajını çıkartabiliyorsunuz. Gözlerde herhangi bir yakma yapmıyor. Kokusu çok güzel, tam bir acıbadem kokusu. 
Benim için eksi tarafına gelirsek nemlendirmesi çok çok iyi :) benim cildim karmadan yağlıya dönük olduğu için temizlemeden sonra yüzümü yıkasam bile daha da yağlı gibi bir his bırakıyor. Bu özelliğini kuru ciltler çok sevebilir.

Size fotoğraflarla da göstermeye çalışacağım. Göz makyajımda eyeliner rimel ve kaş kalemi vardı. Ve tek bir pamukla temizlemeyi başarabildim ve sonuç :


Yüzümde ise kapatıcı ve fondöten vardı. Soldan sağa doğru 3 pamuk kullandım. 


Uygun fiyatlı makyaj temizleyicisi arayanlar için iyi bir seçenek olabilir.
Kozmetik ürünleri satan hemen her yerde bulabilirsiniz.
Fiyatı 10 tl 


Yazıyı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan kırmızı kutucuğa tıklayıp bloğumu takibe alırsanız beni desteklemiş olursunuz ve ben çok mutlu olurum :)

İyi günler.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...