Fresh’n Soft'un Asetonsuz Oje Çıkarıcısı

18 Mart

Merhabalar :)

Ojenizi neyle çıkartıyorsunuz desem ? Tek cevap gelir herhalde aseton :) Ama yazının başlığında da görebileceği gibi bugün size Fresh’n Soft'un Asetonsuz Oje Çıkarıcısından bahsedeceğim. Bu ürünle Ayşegülün düzenlediği etkinlik sırasında tanışmıştım. Daha önce de bir kaç kere duymuştum fakat deneme sanşı Fresh’n Soft sayesinde oldu tekrar teşekkür ederim kendilerine..



                     

Fresh’n Soft bakalım bu ürünü için ne diyor :


Oje çıkarmada kullanılan ve kimyasal çözücü olan Aseton yoğun kullanımında tırnakları ve tırnak köklerini etkileyip tırnakları daha kolay kırılabilir hale getirebilir, ciltte tahriş yapabilir.
Tırnaklara zarar vermeden ojeyi kolaylıkla çıkarabilen bir ürün olarak geliştirdiğimiz “Asetonsuz Oje Çıkarıcı” aynı zamanda tırnak etrafının kurumasını önleyen özelliktedir. Tırnağı besleyen E- Vitaminliözel formüle sahiptir. Koyu renk ojeleri bile kolayca çıkarabilirsiniz.

Peki benim yorumlarım nasıl mı ?

Bu ürünü koyu renk olan bir ojem üzerinde denedim ilk defa ve baya başarılı buldum. Normal asetonlarda koyu renkli ojelerimin üstünden iki kere geçip temizlemem gerekiyordu fakat bu ürünle bir seferde çıkarabildim. Tek eksisi kokusu diyebilirim. Ama asetonun tırnağa verdiği zararlar göz önüne alınırsa kokusu es geçilebilir. Genel olarak memnun kaldım ve bundan sonrada galiba artık alışkanlığımı değiştirip böyle ürünlere yönelmem lazım. Fresh’n Soft'un Asetonsuz Oje Çıkarıcısı da bu konuda güzel bir örnek oldu benim için.


           


Yazımı okuduktan sonra bloğumu beğendiyseniz takibe alırsanız çok mutlu olurum :)

İyi günler...

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Sana katılıyorum koyu renk ojenin temizlenmesinde gerçekten de çok başarılı. Genellikle koyu renkli oje kullandığım için silinmesi çok zor oluyor ama fresh'n soft asentonsuz oje çıkarıcıyı kullandığımdan beri çok rahat bir şekilde temizliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...