Rapunzel Secret Kömür Tozlu Saç Bakım Maskesi

13 Mart

Herkese merhaba :)


Bugün saç için çok farklı bir ürünle karşınızdayım. İçinde kömür tozları olan saç bakım maskesinden size bahsedeceğim. 1 ay kadar önce sosyal medya da hep paylaşılmıştı Alternatif Kozmetik tarafından herkesin denemesi için güzel bir kampanya başlatıp,form dolduran herkese ürünün deneme boyunu gönderiyordu. Ben de son anlarda formu doldurup gönderdim ve benim de elime ulaşmış oldu. 




Şimdi gelin ürünün özellikleri nelermiş inceleyelim: 


Her saç tipi ve saç rengi için mükemmel bir bakım! 

Ürün Faydaları Neler  :
  •     Tüm saç tiplerini onarıp bakım yapar.
  •     Tüm saç renkleri için uygun olup parlaklığı artırır.
  •     Saçtaki elektriklenmesini azaltıp, bazı saç tiplerinde gözle görülür düzleşmesini sağlar.
  •     Saçtaki yağı emer, kafa derisini temiz tutar.
  •     Saçlarınızdaki temizlik hissini daha uzun süre boyunca yaşamanızı sağlar.
  •     Saçlarınız kolayca taranmasına yardımcı olur.
  •     Yıpranmış saçları güçlendirir ve daha canlı yapar.
  •     Saçlardaki hasarlı yerleri güçlendirerek düzelmesini sağlar.
  •     Mis gibi kokusu gün boyunca sizlerle beraber olsun!
Önemli dikkat edilmesi gereken "PÜF Noktası" - bu bakımı uygularken, mutlaka ve mutlaka 10-15 dakika saçlarınızda bekletip sonra durulayın.. 


                               

Gelelim benim yorumlarıma :

Ürün deneme boyunda bize 20 ml olarak gönderildi. Bunu benim saçlarımda anca 2 kere uygulayabildim. İlk kullanırken tırsmadım değil. Hiç duymadığım bir marka içeriğinde daha önce hiç duymadığım bir madde olan kömür tozları... Baktım kullanan herkes çok memnun bende denemedim hemen :) Duşta nemli saçıma uyguladım saç diplerime değdirmeden 10 dk falan bekledikten sonra duraladım. Duştan sonra saçlarım o kadar güzel tarandı ki yumusacık yaptı saçlarımı krem. Ve de benim için en önemlisi olan kokuydu en başta kömür falan deyince kötü koku bekliyordum ama bunun kokusu çok güzeldi ve duştan sonra bile kokuyu alabildim. Duş sırasında saçtan kolaylıkla arınmasını ve saçta ağırlık yapmamasını da ayrı bir sevdim.


                            

Tabi ki belirttiği faydaları anlayabilmek için tam boy ürünlerini kullanmak lazım. Ama ilk izlenim olarak tek kelimeyle çok güzeldi. Elimde ki ürünleri bitirdikten sonra sanş verebilirim :)


Merak ediyorsanız sizde sitesine göz atabilirsiniz : Rapunzel Store 


Yazımı okuduktan sonra bloğumu takibe alırsanız çok sevinirim :)


İyi günler..



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...