5li

H&M Nudes 5 ' li Far Paleti

25 Nisan

Merhabalar :)

Daha önce yazısını yazdığım H&M Alışveriş yazımı takip edenler bilir. Şimdi o alışverişten aldığım far paletinden sizlere bahsetmek istiyorum.



Benim aldığım palet adından da anlaşılacağı gibi Nude tonlardan oluşuyor. Ama farklı seçenekleri de mevcut. Ben daha doğal tonlarda far renklerini tercih ettiğim için bu paleti almıştım.
Günlük makyajlarda 5 rengi de çok rahat şekilde kullanılabilir diye düşünüyorum. 



Pigmentasyonu zayıf. Fırça ile tek sürüşte renk çok hafif oluyor. Rengi elde etmek biraz uğraştırabiliyor.
Birazda toz problemi yaşayabilirsiniz.
Kalıcılığı ortanın bir tık altında bence. Far bazı ile kullandığınız zaman günü kurtarabiliyorsunuz.
Fiyatı diğer far paletlerini göre gayet ucuz. 9.95 TL.

Far paletin de bulunan renkler şöyle : 

                                   
                                   
                                   
                                   
                                   

En başarılı bulduğum renkleri 3. ve 5. resimde ki renkleri oldu. Diğerleri birbirine çok yakın renkler zaten.


Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

                                          





                                                                     İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...