Otacı - Limonlu Zeytinyağlı Şampuan

04 Nisan



Merhabalar :)

Şampuan konusunda hep yeni ürünler denemeyi severim. Ve bugün size bitkisel özlü olan Otacı' nın Limonlu Zeytinyağlı Şampuanını kendimce anlatacağım.

Önce bakalım Otacı bu ürünü için ne diyor :

Saçları ve saç derisini hassas olarak temizler. Limon özleri ışıltı ve enerji verir, saf zeytinyağı ise bakım yapar, yumuşaklık sağlar. Saçlar kolayca durulanır, taranır ve şekil alır. Düzenli olarak kullandığınızda saçların özündeki doğal ışıltıya ve sağlıklı görünüme kavuştuğunu göreceksiniz.



     

 Ürün içeriği hakkında
   

Benim yorumlarıma gelelim : 
Memnun kaldım mı ? EVET EVET EVET ! 
Saçlarımı çok güzel temizliyor. İçerisinde ki limon ile saçıma verdiği ışıltı çok güzel. Zeytinyağı içermesi ile saçıma hem bakım yapıyor hemde o kadar kolay taranmasını sağlıyor ki anlatamam. Duştan sonra da genelde saç kremleri kullanırım ama bu şampuanla buna hiç gerek kalmıyor tarak resmen kayıyor saçımda. 
Kokusunu merak edenler için limonumsu bir kokusu var ki bence harika :)
Bitkisel oluşu, saçlarıma ışıltı vermesi, çok kolay taranması, aynı zamanda da bakım yapması benden direk 10 üzerinden 10 puan alan bir şampuan oldu kendisi. 
Size de kesinlikle öneriyorum.
Ürün 400 ml ve fiyatı 14.50 TL.

Otacı böyle bir ürünle beni tanıştırdığı için kendilerine çok teşekkür ediyorum.

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan kırmızı kutucuğa tıklayarak takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum, şimdiden teşekkürler !

                              


İyi günler.. 

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bn loreal absolut repair kullanıyorum saçlarım yıpranmış durumda olduğu için bir de uzatmak istiyorum acaba otasınız sarımsaklo şampuanımı öncesinde kullanıp ikisiyle yıkasam zararı olur mu sizce teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zararı olur mu bilmem ama bence ikisi aynı anda etki edebilir mi onu bilemedim yanlış da yönlendirmek istemem ama tek tek kullanımda daha etkili olacağını duşünüyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...