Vichy ~ Termal Su

13 Nisan

                                                                 Merhabalar :)

Bugün size önce son zamanlarda baya ünlü olan termal su nedir ne değildir bahsedip Vichy' in Termal Suyunun değerlendirmesini yapmak istiyorum.

Öncelikle ' termal su ' :
  1. Cildinizi yeniler, nemlendirir ve sizi serinletir.
  2. Termal suların içerisindeki mineral tuzlar ve elementler mineralli sulardakinden daha fazladır ve her biri cildin doğal dengesine uygun miktarlardadır. Termal sular, hücre metabolizmasını hızlandırır, çevreden gelen zararlı toksinlerden arındırır ve nemlendirir.
Termal suyu nasıl kullanabilirsiniz :

  1. Termal suyu sabah kullandığınızda daha canlı bir güne başlamak mümkündür. Yüzünüzü yıkadıktan sonra termal suyu sıkın. Cildiniz kuruduktan sonra nemlendiricinizi de sürerek günlük bakımınızı tamamlayabilirsiniz.
  2. Gün boyu nemini kaybeden cildiniz için termal sular etkili olacaktır. Çantanızda taşıyabileceğiniz boyda bir termal su ile bakımlı bir cilde kavuşabilirsiniz.
  3. Termal suyu makyajınızı sabitlemek için de kullanabilirsiniz. Makyajınızı bitirdikten sonra 40 santimetreden yakın olmamak kaydıyla termal suyu yüzünüze sıkabilirsiniz.
  4. Uyumadan önce de kullanılması önerilen termal sular hücrelerin yenilenmesini hızlandırır. Hücre bölünmesinin ve yenilenmesinin en hızlı olduğu gece boyunca cildin nemli tutulması önemlidir. Uyumadan önce yüzünüzü yıkayın, termal suyu sıkın ve gece kreminizi sürün. Böylece mineraller cildinize daha hızlı nüfuz edebilir.

                                        


Peki Vichy Termal Suyunu ben nasıl kullandım ve memnun kaldım mı ?

Ben bu ürünü sabah ve akşam cilt temizliğimi yaptıktan sonra nemlendirici kremimi sürmeden önce kullanmaya özen gösterdim. Çünkü ürünün bir diğer özelliği yüzünüzü bakım kremini kabul etmeye hazırlıyor. Ciltte oluşan kızarıkları hafifletmesi, cildimi uzun süre rahatlatması, serinletmesini ve paraben içermemesini % 100 saf oluşunu çok sevdim. Hele ki  yaklaşan sıcaklarla birlikte buzdolabında bulundurup buz gibi yüzümüze uyguladığımız da daha da rahatlatacaktır kesin :) 

Size Vichy Termal Su hakkında sonuçlardan da bahsetmek istiyorum :
  1. %20 daha az kızarıklık.
  2. %52 daha az yanma hissi.
  3. 7 gün içinde cilt kuruluğu %83 azalır.
  4. 18-60 yaş arası 50 kişide yapılan dermatolojik klinik test.
Beğendiyseniz internet sitelerinden ve eczanelerden bu ürünü temin edebilirsiniz. Fiyatı genel olarak 20-25 Tl arasında değişkenlik göstermede. 

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

                                          



                                                                     İyi günler :)




  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Teşekkürler aydınlatma için bir süredir merak ettiğim bir konuydu :) bir de şunu merak ediyorum jel tonik kullanımı olduğunda termal su da kullanmak istersek uyg sırası nası olmalı :) ya da termal su kullanıldığında onları kullanmasak da olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı bir yazı olduysa ne mutlu bana :) şahsen ben temizliyorum sonra toniği uyguluyorum daha sonra termal su kullanıp yuzumun emmesini bekledikten sonra nemlendiricimi kullanıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...