Watsons ~ I love Raspberry & Blackberry Duş Jeli

22 Nisan

Herkese merhaba :)

Bugün bir çoğunuzun Watsons mağazalarında gördüğünüz ve kokularına aşık olduğunuz I Love serisinden favorim olan ahududu ve böğürtlen özlü duş jelinden bahsedeceğim.



Her gün duş alan biri olarak duş jelleri ile fazla haşır neşir konumdayım. Ve bu duş jelini kokusu beni benden alıyor resmen yemek istiyorum :)  Ambalajı çok şirin.Kalıcılığı orta. Vücudu temizlemesi ve nemlendirmesi de çok güzel ee daha ne olsun :)





Yalnız tek bir eksisini belirtmeden geçemeyeceğim içeriğinde SLES içermesi. SLES  SLS’den daha yumuşak olduğu düşünülen bir köpürten maddedir. Aynı zamanda ammonium lauryl sulfate (ALS) içermeke. ALS, aynı zamanda SLS veya SLES’den daha yumuşak olduğuna inanılan ucuz bir köpürtücü maddedir.  Bu maddeler hakkında kanserojen olduğuna dair ve daha bir çok zararı olduğuna dair tartışmalar bulunmakta. Bende bu konuda dikkat etmeye çalışıyorum fakat duş jeli su ile akıp gittiği için fazla zararlı etkisinin olmadığını düşünüyorum kendimce.

Ürün 500 ml ve çok bereketli uzun süre kullanabilirsiniz. 
Ben daha önce çok beğenerek almıştım Watsons ' da kadınlar günü hediyesi olarak yollayınca yedeklenmiş oldu :) 



Watsons' da buradan tekrar teşekkür ederim.
Fiyatı 10 TL civarı olması lazım. Merak edenler hala denememiş olanlar Watsons mağazalarında kolaylıkla bulabilir. Mağazadayken en azından bir kere koklamanızı şiddetle öneriyorum :)

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.


          


 İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...