Watsons Magic Lip Balm

14 Nisan

                                                                           Merhabalar :)

                                            


Çok severek kullandığım LipBalm 'dan size bahsetmek istiyorum. Ama bu diğerlerinden farklı neden mi ? 

Yaklaşan sıcaklarla birlikte sadece yüzümüzü değil dudaklarımızı da güneş ışınlarına karşı korumamız gerekiyor. Ve bu ürün güneş korumalı bir ürün 30 spf koruma içeriyor. Bu sayede dudaklarınızı da zararlı ışınlardan korumuş oluyorsunuz.

Diğer artılarına gelecek olursak :

Nemlendirmesi güzel.
Şeffaf görüntüsüne aldanmayın sürdükten sonra çok doğal bir pembemsi renge dönüşüyor. 
Vücut ısısına göre dudakta ki pembelik değişiyor. 
Kokusu böyle sakızımsı rahatsız edici hiç değil. 
Kalıcılığı ise fiyatına göre çok çok çok güzel.
Yaz aylarında mutlaka çantanız da olması gereken bir ürün.
Fiyatıda çok uygun : 5-6 TL arası.


                                                                                                                                                                                     

Watsons 'a çok teşekkür ederim bu ürünün ne zamandır kullanmıyordum tekrardan kullanmaya başladım sayesinde ve yazın zararlı ışınlara karşı dudaklarımı koruma altına aldım :)


Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

                                          



                                                                     İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...