Yves Rocher ~ Kuru Saçlar İçin Besleyici ve Onarıcı Durulanmayan Bakım Kremi

18 Nisan

Merhabalar :)

Bugün Yves Rocher ürünleri arasında favorilerim arasında bulunan bir ürünü size tanıtacağım :)


                                    

Saç ürünlerine karşı her zaman merağım daha fazla olmuştur. Şampuan olsun saç kremleri olsun hep bitince aynısını aldığım ürünler sayılıdır hep yeni bişeyler denemeye çalışırım ama bu ürün benim favorilerim arasına girdi ve yenisinin alınacağı garantilendi :)


Ürünün kısaca tanımak gerekirse: Saç uçlarınızdaki yıpranmalara son verin!Zengin bitkisel protein kaynağı Yulaf ile saç uçlarınızı yapılandırarak saçınıza sağlıklı bir görünüm kazandırır.Badem Yağı ile zenginleştirilmiş formülü yoğun besleyicidir.Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Paraben içermez. Durulama gerektirmez.Haftada 2-3 kez ıslak, kuru, temiz veya kirli saça rahatlıkla uygulanabilir. Bir ceviz tanesi büyüklüğündeki ürün saç uçlarına uygulanır, durulama gerektirmez. 


Benim yorumlarıma gelecek olursak yazının başından çok çok memnun kaldığımı zaten anlamışsınızdır :)Ürünü duştan sonra nemli saç uçlarıma uyguluyorum. Ve instagramdan takip edenler bilir saçlarımda hafif nemli iken topuz yapıp yatıyorum. Sabah açtığımda dalgalı saçlarım oluyor. Bu kremi sürüp topuz yapıp yattığımda dalgalarım daha güzel oluyor bu kremi o yüzden daha çok seviyorum :) Ayrıca kokusu MÜKEMMEL ve aşırı KALICI. Okulda arka sıramda oturan hangi şampuanı kullandığımı bile soranlar oldu :) Saç uçlarımda ki kırıklardan oluşan sertliği yumusacık yapması da diğer sevdiğim yanı oldu. İçeriği de gayet temiz !

Kesinlikle tavsiyemdir sizde merak ettiyseniz Yves Rocher mağazalarından 14 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.  Ürün küçük gibi gözükse de çok bereketli :)


Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

                                          




                                                                     İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Bu ürünü ben de henüz aldım ve şimdi uyguladım:) Umarım ben de memnun kalırım. Bloğunuzu takibe aldım ben de beklerim.
    zeyusanka.blogspot.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...