Maybelline ~ Master Precise Liquid Eyeliner

26 Mayıs

Merhabalar :)

Bugün bir eyeliner incelemesi yapacağım sizin için. Maybelline bu eyeliner bir indirim sırasında almıştım. Yok ödüllü yok çok güzel falan filan dediler ve tabiki aldım :)))



Gelelim şimdi yorumlarıma :

Eyeliner sürülüşü çok rahat. Uç kısmının ince olması çok güzel. İstediğiniz gibi çekebiliyorsunuz.



Rengi böyle simsiyah ve parlak değil. Ben eyeliner da parlak ve simsiyah seviyorum.



Bunu da geçtim benim için en büyük (-) gelmek istiyorum. Bir kaç saat sonra siliniyor akıyor yani. Göz kapaklarım yağlı olduğu için göz kapaklarım da iz bile çıkıyor.




Benim için sınıfta kalan bir ürün oldu. İstediği ödülleri almış olsun.

İndirimsiz fiyati 18 tl. Sürülüşü kolay olsun ben gün içerisinde de tazelerim üstünden yeniden geçerim diyorsanız alabileceğiniz bir ürün.


Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

               



       İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. Allah allaahh.. Bir bende akmadı herhalde :/ Ben çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maybelline jel eyeliner kullanınca bundan da aynı performansı bekliyordum ama sınıfta kaldı malesef :(
      sürüp çıkıyorum eve geldiğimde yer yer silinmiş akmış tuhaf bir görüntü oluyor :))

      Sil
  2. Ben de indirimde yakalamıştım 9tl civarına :) tam tersi çok memnun kaldım hiç akma olmadı ve matlığını simsiyah oluşunu bir çok eyelinerden daha cok Sevdim :) kullana kullana baya azaldı, uçları kurumaya başladığından indirimde tekrar yakalayıp almayı düşünüyorum :) makyaj temizleyici ile çok kolay siliniyor diğerleri gibi siyah iz bırakmıyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...