Organique Fresh Fruity Pine Apple Papaya Body Jelly Peeling ~ OrganiqueAnanas ve Papaya Özlü Jel Vücut Peelingi

03 Mayıs

Merhabalar :)

Yaklaşan yaz aylarıyla şortlar, askılılar, elbiseler, etekler dolaplara çıkmaya başladı bile. Fakat vücudumuzu da bu kıyafetlere hazırlamalıyız. Nasıl mı vücut peelingi ile :) Yazıyı okumaya devam o zaman :)


Daha önce yüz peelingi çok duymuşsunuzdur fakat vücut peelingini ilk kez duyanlar olabilir aramızda. Bende Organique sayesinde ilk vücut peelingim olmuş oldu. Kendilerine tekrar teşekkür ederim. Natürel kozmetik sektöründe faaliyet gösteren 

ORGANIQUE, Avrupa Birliği üye ülkesi Polonya menşeilidir. Merkezi ve mağazası Antalyada 
bulunkmakta. 



Ürünleri ise :


• Home Spa ürünleri • Dermo Expert Cilt Bakım Ürünleri • Eternal Gold Cilt Bakım Ürünleri

• Şampuan, Saç Kremleri, Saç Maskeleri
• Duş Jelleri, Duş Kremaları ve Nektarları • Yosun Maskeleri, Kil Maskeleri• Vücut Bakım Kremleri • Vücut Peelingleri • Doğal Gliserinli Sabunlar
• Mumlar, Banyo balistikleri, Banyo Aksesuarları, Masaj Mumları vb.



Daha ayrıntılı bilgi için facebook sayfalarının linki : Organique Turkey 




Ürün yorumlarıma gelirsek : 


Ürün plastik bir kavanoz içersinde ve 200ml.




İçeriğinde bulunan Ananas, papaya özleri ve oligosakkaritler ile cildin kaybettiği suyu geri kazandırarak cildin yaşlanma sürecini ve bozulması yavaşlatıyor. AHA asitleri cildi nazikçe ölü hücrelerden ararak cilt hücrelerinin yenilenmesini sağlıyor. 
Ve bu peeling sayesinde cildimiz de ki ölü derilerden kolayca kurtulmuş oluyoruz :)Ben çok severek kullanıyorum. Her banyomda olmasa da haftada 2-3 gün uygulamaya özen gösteriyorum.Uygulama sonrası kokusu pek kalıcı olmasa da Vücudumu ölü derilerden arındırarak yumuşacık yapmasına bayıldım !

Ama ama ama şöyle bir eksisi var içeriğinde paraben türevlerini görür gibi oldum sanki :)



Bu ürünün merak edenler Facebook sayfalarından iletişime geçebilirler yada çoğu sitede online satışları mevcut. Ürün fiyatı :39.90 tl.


Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

                                                        


  
                                                                                 İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. İlk defa duydum. Böyle şeyleri düzenli kullanmak gerekiyor sanırım. :) Ne bileyim ben sürekli kullanamiyorum vucut ürunlerini. Onyuzmilyonoje ben takibe aldim seni ;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrica robot olmadigimi kanitlayana kadar canım çıktı :) çıkacak.
      Numara yazma olayini kaldirsan daha çok yorum alirsin muck.

      Sil
    2. tesekkur ederim cnm hemen kaldırdım :)
      sürekli derken peeling zaten her gün değilde hafta da bir yapmaya özen göstermek lazım diye düşünüyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...