Yves Rocher Mağaza Turu Yazısı ~ 1 ( Bol Fotoğraflı )

09 Mayıs

Merhabalar :)
Bugün yazımızın kahramanı ' Yves Rocher. '
Bir kaç gün önce instagram kullanıcı adı 'makyajdunyam' olan canım arkadaşım Duygu ile sizin için Yves Rocher mağazasını ziyaret ettik bol bol bilgi alıp resim çektik ve şimdi size de anlatmaya başlıyorum :)

İlk önce cilt bakımı ürünleri ile başladık.



Yukarı da gördüğünüz yeşil seri Karma ve yağlı ciltler için yüzünüzde ki yağ fazlasını alarak mat bir görüntüye ulaşmanızı hedefliyor. Ve böylelikle yüzünde parlamadan şikayetçi olanlar parlamaya son verebilir !

Bu serisi Nem serisi olarak geçiyor ve ödüllü bir serisi. Cildinizin nemsiz olduğunu düşünüyorsanız böylesine ödül almış bir seriye kendinizi emanet edebilirsiniz :) Yalnız şunu burda belirtmek istiyorum nem farklı yağlılık farklı. Cildiniz yağlı da olsa mutlaka nemlendirici kullanmalısınız !


Bu serisi akne ve siyah nokta problemi olan ciltler için. Ben kendim kullandığım için size de seve seve tavsiye edebilirim. Helede setini böyle bir kampanya yapmışken mutlaka bir mağazaya uğrayıp bakmanız da fayda var derim.


Bu seride ise erkeklerin cildide es geçilmemiş :) Erkeklere özel tıraş ürünleri ve roll-on bulunmakta. 


Resimdekiler ise makyaj temizleme sonrası kullanmaya yönelik Yumuşatıcı yüz yıkama jeli - Yumuşatıcı temizleme sütü - Yumuşatıcı tonik ve Yumuşatıcı makyaj temizleme mendili.


Genel olarak cilt bakım ürünlerinin görünüşü.
Tabi aşağı rafta duran çift taraflı göz makyaj temizleme suyu, ferahlatıcı yüz spreyi ve kayısılı peeling vazgeçilmezleri aynı yerdeler :)


Yaşlanma karşıtı bakım serisi. 


Ve ve ve saç ürünleri !
Normal saçtan kepekli saça, düz saçtan kıvırcık saçlara her saç tipine özel ürünleri mevcut.
Saç yağını ve bakım kremlerini daha önce kullanan biri olarak şiddetle tavsiye edebilirim.
Gidin ve saç tipinize göre olan ürünü deneme sanşı verin.


Organik bakım kısmı.
İçeriğe çok fazla önem verenlerin kısmı.
Bu seri paraben alüminyum gibi zararlı maddeleri kesinlikle içermiyor !
Kokuları tartışılır. Daha önce roll-on u kullanmıştım. Ama illa içeriği çok önemli derseniz koku göz ardı edebilirsiniz. 


Bu kısımda el , el-tırnak kremleri, ayak bakım ürünleri, argan yağlı vücut ürünleri ve yazın gelmesiyle güneş ürünleri.
Güneş ürünleri 50 KF gördüm. 15 ve 30 KF de vardı. Aman yaz da gelirken güneş kremi yüzümüze sürmeden çıkmayalım olur mu :)


Sıra geldi parfümlere :)
Bunlar yeni çıkan serileri. 
Favorim Kiraz Çiçeği kokusu oldu. Gittiğiniz de denemenizi tavsiye ederim. Çok fresh yazlık bir koku.


Tabi en beğenilen kokusu ödüllü olan Evidence :) 
Oda yazlık olarak kullanılabilir hafif bir koku ve kalıcı bir koku.


Bana deseniz Yves Rocher en beğendiğiniz parfümü ne diye ?
Direk ' Vanille Noire ' derim.
Adından da anlaşılacağı gibi vanilya kokusu ve ağır koku sevenlerin seveceği bir koku.


Gelelim erkek parfümlerine.
Burda favorim : Ambre Noir oldu.
Hediye olarak çok güzel bir alternatif olabilir kızlar aklınız da bulunsun :)


Missss kokulu duş jelleri ..


Erkeklere özel duş jelleri ..


Ve son kısımı İştah açan kokular kısmıyla bitirmek istedim :)
Buradaki vazgeçilmezim de vanilya :)
Burada duş jelleri, EDT 'ler, vücut losyonları gibi ürünler bulunmakta.



Şu soruyu soruyorsunuz dimi makyaj ürünleri nerede ?
O yazıyı ayrı olarak koymak istedim. Yazıyı okumak için linke tıklayabilirsiniz.
Ersin Beyin bana ve duyguya yaptığı makyajı da sizinle paylaşıcağım.
Fotoğraflar çok belli olmasa da :) 

Sizin favoriniz yada severek kullandığınız Yves Rocher ürünü hangisi ?
Yorumlarınızı bekliyorum :)
Sevgiyle kalın :)


Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

   

  İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Hacim veren şampuanı hiç sevmedim hiç bişey vermedi:) ...ama dökülme karşıtı şampuanı sevdim cif gibi kokmasa daha hoş olucak gerçi....
    Hediye verilen göz makyaj temizleme suyunu da sevdim hassas olmama rağmen yanma hissetmedim şıp diyede çıkarıyo makyajı :)

    Yazınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :)
      bende yağlı saçlara özel sampuanından memnun kalmamıstım fakat sac kremlerıne yaglarına bayılıyorum.
      ayrıca göz makyaj temizleyicisini sevmeyen yok sanırım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...