Cyrene ~ Durulama Gerektirmeyen Yüz ve Makyaj Temizleme Suları

24 Haziran

Merhabalar :)

Bugün instagramda kısa süre önce takipçilerime de bir çekilişle hediye ettiğim Cyrene markasının makyaj temizleme sularını incelemek istedim.



Ürünün avantajlarına gelirsek :

Durulama gerektirmeden makyajı aynı zamanda da yüzümüzde ki kiri temizlemektedir.
İçeriğe önem verenler için en önemli nokta belki de burası Yağ, Etil Alkol, Esans, Renklendirici ve Paraben içermiyor.



Tek bir ürünle yüz göz dudak makyajınızı temizleyip hemde yüzünüzde ki kirleride gidermiş oluyorsunuz.
Göz makyaj temizliğinde İçeriğindeki Pro Vitamin B5 sayesinde kirpikleri besliyor.


Ürün 2 çeşittir :

1- Hassas ve Kuru Ciltler için
2-Karma ve Yağlı Ciltler için 


Ben Karma ve Yağlı ciltler için olanı kullandım. Gerçekten kullandıktan sonra yüzünüzü yıkama hissi kesinlikle bırakmadı.
Sadece 2 pamukla tüm yüz makyajımı temizleyebiliyorum.
Cildim oldukça hassastır.
Yüzümde kullandığım sürece kesinlikle sivilcelenme yapmadı.
İçeriğinde ki Aloe Vera sayesinde de aynı zamanda cildimi nemlendirdi.
Sadece göz makyajını temizlerken çok başarılı bulmadım.
Benim için tek eksisi bu oldu fakat yüzümde hiç sivilcelenme yapmadığı
için favorilerimin arasına girdi bile :)

Daha ayrıntılı bilgi için :
Cyrene  tıklayabilirsiniz.

*Bu ürünü denememe fırsat veren Cyrene Ailesine çok teşekkür ederim.

Daha önce aranız da kullananlar var mı acaba sizden de yorumlarınızı bekliyorum ...


Ayrıca yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

      



 İyi günler :)



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...