Essence Stays No Matter What Maskara

06 Haziran

Merhabalar :)
Blogger buluşmamız da Essence ailesinin yolladığı pakette bulunan Maskarayı anlatmanın zamanı geldi.

Maskarının adı ' Ne olursa olsun kalır ' ve gerçekten de böyle :) Waterproof bir maskara ve en iyi göz temizleme ürünü ile temizlerken bile zorladı şahsen beni :)





Fırçası klasik bir fırça. Tüm kirpiklerime ulaşabildi bu yüzden sevdim. 
Günlük kullanım için uzatması ve hacim vermesi güzel.
Fakat benim için şöyle eksileri oldu : 
Sürdüğüm zaman sol gözümde aşırı bir sulanma oldu ki daha önce hiçbir mascarada bunu yaşamadım. 
Ayrıca 2. katta birazda topaklanma yaptı sanki :/


Tek kat sürümünde aşağıda ki resim gibi. Çok doğal duruyor. 


İkinci kat sürümü daha belli oluyor. Ben 2. kat sürümünü daha çok kullanıyorum.


Essence ürünlerine genelde uygun fiyatlıdır ve Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.
               



       İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...