Lee Stafford ~ Hacim Veren Şampuan

03 Haziran

Merhabalar :)

Lee Stafford markasıyla tanışmam bu şampuanı ile oldu iyi de oldu :)


Ürün neler mi vaad ediyor ?

Dolgun ve çarpıcı saçlar için...
Saçlarınız ekstra hacim kazanarak her zamankinden daha güzel görünecek. Ayrıca, saçlarınızın matlaşmasını ve cılız görünmesini engelleyerek göz kamaştırıcı bir parlaklık kazanmasına, içeriğindeki panthenol sayesinde saçlarınızın sağlıkla uzamasına yardımcı olacak.

Benim saçlarım ince telli düz ve çok sönük. Bu şampuan saçıma etkisi nasıl oldu peki ?

hacim vermesi iyi, saçlarım gün içerisinde hemen sönerdi bu şampuan ile bunu önlemiş oldum.
temizlemesi güzel.
kokusu mükemmel bana bir parfümü hatırlattı ama hangisi hala bulamadım :)
ama kesinlikle saç kremiyle birlikte kullanıldığında daha iyi sonuç alınabileceğini düşünüyorum.
ürünün ambalajının da harika olduğunu söylemezsem olmaz :) pembe pembe :)

İçeriği de temiz !

Bu ürünü Gratislerde bulabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 17 Tl  gibi bir fiyatı vardı diye hatırlıyorum.
İndirimlerde gördükçe şans vereceğim :)
Sizde saçlarınızın daha hacimli gözükmesini istiyorsanız
indirimlerde bu ürüne şans verin ;)

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

               



       İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...