Maybelline Baby Lips ~ Pink Punch

08 Haziran

Merhabalar :)

Yabancı bloglar da sık sık okuduğumuz Baby Lips'ler sonunda Türkiye'de 
Bende dün hemen Watsons ' dan bir rengini edindim, bayıldım ve hemen sizinle paylaşmak istedim :)



Ambalajları çok şirin ve sağlam.
Bu ürün ile dudaklarınız hem nemlendirip hem de renk verebiliyorsunuz.
Güzel bir parlaklık sağlıyor.
Kesinlikle yapış yapış bir his bırakmıyor.
Her rengin farklı kokusu var ve benim aldığımın harika tadı ve kokusu var.
Pigmenti gayet güzel.
Kalıcılığı da orta. (2 saat nemliliği ve rengi kalabiliyor.)
Tedavi etme özelliği yok. (Eğer çatlama gibi problemleriniz varsa
bu ürün herhangi bir düzelme yapamaycaktır.) Sadece nemini sağlıyor 
dudağınızın ve renk veriyor.


Bende ki rengi Pink Punh.
Toz pembe ve çok doğal bir renge sahip.


Dudakta duruşu.


Maybelline baby lips ' leri Watsons ve Gratislerde 5.90 TL fiyatla bulabilirsiniz.


  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Güle güle kullan canım rengi çok hoş, dönünce hemen alacağım bende :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim :) mutlaka almalısın :))

      Sil
  2. Bana çok güzel gibi gelmiyor ama sırf merakımdan alacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi beklentiye göre değişir canım ama bence çok kötü değil :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...