Makyaj Postu (Vol :2 ) ~ 4 Malzeme ile Göz Makyajı

31 Temmuz

Merhabalar 
Tatil biter bitmez yeni yazıyla karşınızdayım :)
Bugün hem doğal hemde sadece 4 malzeme ile yaptığım bir göz makyajını sizinle paylaşmak istedim.

Kullandığım malzemeler 
Far → H&M Nudes Far Paleti
Eyeliner → Maybelline Jel Eyeliner 
Aydınlatıcı → The Balm Mary Lou Manizer
Rimel → Essence Get Big Lashes.
                                                                                                              
Sonuçlara gelecek olursak :)

Far paletinden son iki rengi kullanarak buğulu bir göz makyajı yapmak istedim.   
Orta kısımlarda 3. rengi uç kısımlarda koyu olan 4. rengi kullandım.

  



Eyeliner ve rimeli sürüp en son göz altlarıma aydınlatıcı sürüp göz makyajımı bitirdim.

Yukarıda ki fotoğrafları bol ışıklı ortamlarda çekmeye çalıştım.
Normal olarak görünümü ise böyle.

Günlük göz makyajımda 4 malzeme benim için yeterli ve fazla bile olabiliyor :)
Sizin günlük makyajınız da vazgeçilmezleriniz neler ? 

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan İZLEYİCİLER kısmından blogumu takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum.

 İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...