Eklips ~ Makyaj Süngeri

02 Ağustos

Fondöten, BB krem, CC krem gibi ürünleri yüzünüze uyguladığınızda daha doğal görüntü elde etmek mi istiyorsunuz o zaman yazıyı okumaya devam edin ...

Bu sünger Beauty blender ' ın daha daha uygun olanı denilebilir. Beauty blender'ı daha önce o kadar para verip hiç denemedim açıkçası bu üründen sonra da hiç niyetim yok.


Ben eskiden yüzümü uyguladığım ürünleri fırça ile uyguluyordum bu süngerle tanışana kadar.
Fırça ile uygulamalarda çizgilenme, renk eşitsizliği gibi problemler olabiliyor.
Bu makyaj süngeri ile gayet doğal homojen bir görüntü elde edebiliyorsunuz.

Nasıl mı kullanıyor :

Alt kısım ( Tombul olan kısım ) fondöten,BB,CC krem gibi ürünleri uyguluyorsunuz.
Üst kısım ( Sivri olan kısım ) kapatıcı uygulamalarında kullanıyor.

Her kullanım öncesi suyun altına tutarak ıslatıyorum. Daha sonra havlu peçete yardımı ile suyunu alıp hafif nemli bırakıyorum. 
Ardından fondötenimi uyguluyorum.

Uygulamadan sonra da fırsat buldukça hemen yıkayıp temiz şekilde saklamaya çalışıyorum fakat bazen zaman sıkıntım olduğunda bu olmuyor. O yüzden hafta da bir yıkamaya özen gösteriyorum.

Şöyle bir eksisi olabilir nemli olarak kullandığınız için uygulama sırasında sünger kullandığınız üründen biraz fazla emebiliyor.

Her ne kadar zaman kaybı gibi gözükse de (ıslat-nemini al-kullan-yıka) ben verdiği doğal görüntüyü çok sevdiğimden uzun zamandır fırçalara elim gitmiyor.

Merak edenler Gratis Mağazalarından indirimsiz 6 TL gibi bir fiyata alabilirler.

Siz böyle makyaj süngerleri hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Yazıyı okuduktan sonra blogumu takibe alıp beni desteklemeyi unutmayın olur mu :)

İyi günler ...

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...