Farmasi ~ Glitter Eyeliner

28 Ağustos

Herkese Merhaba ..
Bugünkü yazı Farmasi markasının Glitter Eyeliner'ı hakkında olacak. Kısacası daha çok parıltılı, gösterişli göz makyajları sevenler için .
Farmasi Glitter Eyeliner;
Ağır Metaller ve Paraben İçermez. Nemlendiricili özelliği ve ultra hafif yapısıyla kolayca uygulanır. Işıltı sağlayan simler göz çevresine zarar vermez. Gün boyu kalıcıdır.

İnce fırça ucu sayesinde kolayca uygulanıyor.
5 farklı renk seçeneği mevcut.
Bende ki rengi koyu gri renkte ışıltılar içermekte.
Glitter eyelinerı tek başına uygulamak yerine sürdüğüm bir eyelinerın üstüne uygulamayı daha çok seviyorum.
Özellikle siyah eyeliner yada gri eyeliner ile uygulandığında çok güzel duruyor.
Fakat homojen olarak uygulamak biraz zor. Üstünden 2-3 kat geçmeniz gerekiyor.
Kalıcılığını sevdim. Kurumasını bekledikten sonra herhangi bir akma silinme olmuyor.
Fakat benim sevmediğim şöyle bir yanı oldu belli bir zaman sonra eyeliner gözümde gerilme yaptı.
                             

Etkileyici göz makyajını sevenler tercih edebilirler.
Ağustos ayı kataloğunda ki fiyatı 7.80 TL.

Benim göz makyajımda nasıl kullandığıma bakalım :)

Göz makyajım da kullandığım ürünleri merak ederseniz resimde ki ürünler.

Yazımı okuduktan sonra blogumu sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok mutlu olurum :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Merhaba özlem hanım bloğunu yeni keşfettim ve farmasi glitter eyeliner blue olanını yani mavi rengini sipariş verdim umarım beklediğim gibi çıkar ben siyah eyeliner'mın bi cm üstüne uygulamayı double eyeliner yapmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...