Solait ~ Matlaştırıcı Yüz Kremi ( SPF 50 - Yüksek Koruma )

13 Ağustos

Yazın cildimizi zararlı güneş ışınlarına karşı korumadan olmaz. Bunun için de sadece şapka kullanmak yeterli olmaz. Onun içinde size öneri olması açısından içerisinde yüksek koruma faktörü olan Solait markasının yüz kreminden bahsetmek istiyorum.

Ürün SPF50 içermekte. Bu yüksek koruma sayesinde güneş ışınlarının zarar verici etkilerinden cildi koruyor. UVA ışınlarından korumaya yardımcı içeriği ile güneşin oluşturduğu hassasiyeti önlemeye yardımcı oluyor. İçeriğinde bulunan Aquarich sayesinde suya karşı dayanıklı. Ayrıca cildinizin gün boyu ihtiyacı olan nemi vermeye yardımcı oluyor.
Kullandığım süre boyunca herhangi sivilcelenme yada başka sorunla karşılaşmadım. Zaten dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün. Nasıl kullandın derseniz ? Yaz aylarında fondöten, BB yada CC krem gibi ürünler kullanmadan önce mutlaka cildime önce bu kremi uyguladım. Çünkü güneş ışınlarının yaptığı lekelerden nefret ediyorum. Bu kremin yüksek koruma faktörü sayesinde bunu engellemiş oldum. Fondöten kullanmaya gerek duymasam bile bu kremi kullanmadan çıkmadım evden. 
Karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim. Kremin matlaştırıcı özelliğini çok fazla görmesem de kesinlikle yağlı bir his de bırakmıyor cildimde. 
Kokusunu da beğendim. 
Ürünü güneşe çıkmadan 15 dk önce uygulamanız isteniyor. Ayrıca bolca uygulamanız isteniyor az uygulamalarda güneşe karşı koruma etkisini göstermeyeceği söyleniyor. Bol sürdüğünüz zaman bembeyaz bir surat elde etmiyorsunuz tabi iyice yedirdiğiniz sürece :)
Böyle bir ürün arayışı içerisindeyseniz Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. 

Bloğumu ' İZLEYİCİLER ' kısmından takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu oluurum :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...