Flormar ~ Gel Eyeliner { Gel Black }

09 Eylül

Herkese merhaba :)
Geçen hafta Flormar Ailesinden yepyeni ürünlerini içeren çok güzel bir paket almıştım.
Paketi aldığım günden itibaren ürünleri merakla kullanmaya başladım.

Ve ilk olarak Gel Eyeliner hakkında yorumlarımı sizinle paylaşmak istedim.

Flormar’ın yeni Gel Eyeliner’ı ile kolayca kusursuz kalın çizgiler çekerek gözlerinizde dinamik ve çekici bakışlar yaratabilirsiniz. Profesyonel fırçası ve jel yapısı ile uzun süre kalıcılık sağlayan gel eyeliner’lar dört farklı renk alternatifi ile göz makyajınıza ayrıcalık katacak.
Renk seçenekleri :
Siyah 
Kahverengi
Mavi
Yeşil
Ürün adından anlaşılacağı gibi jel yapıda.
Bu üründen önce Maybelline markasının gel eyelinerı kullanıyordum ve ne kadar çok sevdiğimi beni takip edenler bilir.
Fakat bu ürün onun pabucunu dama attı denilebilir :)
Eyeliner da simsiyah olması benim en dikkat ettiğim konu !
Bu eyeliner bu konuda çok başarılı. 
Ayrıca mat bir bitişi var. Yazın daha parlak eyeliner sevsemde kışın mat bitişli eyeliner seviyorum.
Ve bu kışın favorisi şimdiden belli oldu.
Tabiki diğer önemli faktör de kalıcılığı !
Göz kapağım yağlı bir yapıya sahiptir ve bazı eyelinerlar direk göz kapağımda iz bırakır yada gün içerisinde silinir.
Bu eyeliner bu konuda da çok başarılı ! 
Sabah sürdüm akşam geldim bildiğiniz bir gram silinme yada göz kapağıma bulaşma yapmadı.
Ambalajın içerisinden küçük bir ürün çıksa da aşırı pratik bir tasarımı var.
Fırçası da üstte gördüğünüz kısımdan çıkıyor.
Ürünün küçük olması ve fırçasının da içinde olması çantada taşımak için çok pratik olacaktır.
Üstünden çıkardığınız da fırçanın boyu uygulamada küçük gelebilir bana açıkcası öyle geldi.
Resimde ki gibi aparatın arkasına taktığınız da rahatça kullanacaksınız.
Fırçası çok güzel. İster kalın ister ince eyeliner uygulaması yapabiliyorsunuz.
Ürünün ömrü 6 ay.
Ürün çok küçük gözükse de 6 ayda her gün kullansanız bile biteceğini düşünmüyorum.
Çünkü çok az miktar uygulama yeterli olabiliyor.

Uygulanmış halini de sizlere göstermek istedim.

Flormar'ın son zamanalar da çıkardığı çoğu ürünü çok başarılı buluyorum.
Bu eyeliner da çoktan favorilerim arasına girdi bile.
Fiyatıda aşırı uygun. 17.50 TL.
Merak edenler Flormar mağazalarında bulabilirler.

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Daha once baska markanın jel eyeliner kullaniyordum fircasi ayri oldugu için tasima sorunu cekiyordum bunu deneyecegim kutu içinden firca cikmasi cok pratik...:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...