far

Flormar ~ Mono Eyeshadow ( Far ) #32 - # 37

16 Eylül

Merhabalar :)
Rengarenk bir yazı ile karşınızdayım :)
Flormar ' ın Mono Eyeshadow farlarından 2 adet rengi firma tarafından denenmem için gönderilmişti.
Bende sizin inceledim ve yorumladım. 
Farlarda ince yapı ve kadife doku hakim.
Seri genel olarak renkli farları içeriyor.
16 adet renk seçeneği mevcut.


Bende ki 2 rengi de birbirinden çok farklı renkler.
Mavi ve turuncu..
Mavinin adı - Electric Blue #37
Turuncunun adı - Orange Juice #32
Uygulama sonrası ipeksi bir görünüm sağlıyor.
Uygulama sırasında herhangi bir topaklanma, birikim gibi sorunlarla karşılaşmadım.
Far bazı kullanmadan da kalıcılığını çok beğendim.
Kendim gidip belki bir turuncu far almazdım. Günlük yaşantımda kullanmam diye düşünürdüm.
İyi ki flormar böyle bir renk yollamış bana bayıldım. 
Hatta bu farla yaptığım makyajı birkaç gün önce paylaşmıştım. Bu rengi gerçekten çok sevdim.
Tek dokunuşta direk rengi elde edebildim.
Fakat mavi renk için aynısı söyleyemeyeceğim !
Resimde gördüğünüz rengi elde edene kadar bir kaç kere üstünden geçmeniz gerekiyor.
Böyle olunca da tozutma problemi yaratıyor.

Aşağıda resimde de zaten turuncunun ne kadar canlı fakat mavinin ne kadar soluk olduğunu görebilirsiniz.
Ki turuncu tek seferde bu rengi vermesine rağmen mavi için bir kaç kez üzerinden geçmek zorunda kaldım.
Bir de sanki mavi gibi değilde mor gibi sanki :/
Sizde bu serinin farlarını merak ederseniz Flormar mağazalarında diğer renkleriyle birlikte bulabilirsiniz.
Fiyatı : 11.75 TL.

Yazıyı okuduktan sonra blogda sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ' kısmından blogumu takibe alıp destek olursanız çok mutlu olurum.

İyi günler ..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...