IDA.KEW %100 Doğal - Canlandırıcı Yüz Kremi & Anti-Aging Yüz Serumu

10 Eylül

Herkese Merhaba :)

IDA.KEW Markası ile tanışmamı sizinle bir yazıda paylaşmıştım.
IDA.KEW markasının kurucusu Selma Hanım ile çok güzel bir atölye etkinliği gerçekleştirmiştik. Yazısını hala okumayanlar linke tıklayıp okuyabilirler. 

IDA.KEW Markası orda size ayrıntılı olarak anlatmıştım. Yine de çok kısa şekilde bahsetmek gerekirse :
                                       Herkesin seveceği ürünlerinin içeriği %100 Doğal 


Etkinlik sırasında yaptığımız ürünlerin yanında Selma Hanım deneme boylarında 2 ürün bizlere hediye etmişti.

Deneme boyu ürünler olması güzel oldu yanımda taşımak kolay oldu tatilde benim için.
Deneme boyu ürünler olduğu içinde bitirmeden yorum yapmak istemedim.



Bende tatil boyunca kullandım ve bitirdim.
Şimdide sizinle yorumlarımı paylaşmak istedim.
Öncelikle nasıl kullandığımı söyleyeyim en başta. Gündüz yüz kremini, Gece ise serumu kullandım.

Canlandırıcı Yüz Kremi :


Cildinizi dış etkilerden koruyor, ışıltı ve canlılık katıyor.
İçerisinde ki Kakao cildimizi besliyor, nemlendiriyor.
Havuç güneşin zararlı ışınlarından koruyor.
Gül hücre yenilenmesini teşvik ediyor, ince çizgilerin ve kırışıkların görünümünü azaltıyor.
Sardunya yatıştırıcı etkiye sahip.
Lavanta ise yatıştırıcı, sakinleştirici ve hasarlı ciltlerin iyileşmesine yardımcı oluyor.
Ürün 50 ml
Fiyatı 121 TL.
Kullandığım zaman kokusuna öncelikle bayıldım !
Herhangi bir alerjik etki cildimde asla yaratmadı.
Selma hanım bu kremi kullandığımızda ayrıca bir güneş koruyucu kullanmamıza gerek olmadığını söyledi çünkü havuç içeriyordu.
Böyle olunca bir krem kullanarak hem cildimi nemlendirdim hemde zararlı ışınlardan korudum.
Gün içerisinde cildime verdiği o sağlıklı görüntüye bayıldım.
Krem aslında normal ciltler içindi. Ben karmadan yağlıya dönük bir cildim olsa da çok severek kullandım.
Gün içerisinde kullandığımda cildim uzun süre nemli kaldı ve herhangi bir parlama yapmadı.
Kesinlikle önerebilirim. Ben çok severek ve faydasını görerek kullandım. 
Kullanırken de içeriğinin temiz olduğunu gözlerimle gördüğüm için de içime sine sine kullandım.
Fiyatı kimine göre tabi ki pahalı gelebilir fakat içeriğe önem verenlerin ve kullandığı ürünlerin artık faydasını görmek isteyenler bir şans verebilirler.

Satın almak isterseniz aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.

Anti-Aging Yüz Serumu :



Tüm cilt tipleri için uygundur. Anti-Aging Yüz Serumu hücre yenilenmesini hızlandırarak cildin doğal ışıltısını ortaya çıkarır. İçeriğindeki E vitamini anti-oksidan etkisiyle yaşlanma etkilerini geciktirirken, yabani iğde ve gül yağları cildin daha canlı ve sağlıklı görünmesini sağlar. Dünyanın dört bir yanından tedarik edilmiş saf yağlar, özler ve bitki ekstrelerinden oluşur. %100 doğaldır. 

Yüz serumu da gece yatmadan önce kullandım. Tatilde yüzüm yandı ve geriliyordu.
Gece yatarken serumdan sürdüğümde aşırı rahatlıyordum.
Kokusundan bahsetmeme gerek bile yok bence siz harika olduğunu anladınız bile :)
Ben yaşlanma etkilerini geciktirdiğini falan söyleyemeyeceğim çünkü yaşım daha genç :)
Ama kesinlikle canlı ve sağlıklı bir cilt bıraktığını söyleyebilirim.
Ürün 20 ml. Fakat aşırı konsantre. 2-3 damla tüm yüzünüze yetebiliyor.
Fiyatı 85 TL.

Satın almak isterseniz aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.

Diğer ürünlerini incelemek ve almak isterseniz aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz:
ida.kew alışveriş

Genel olarak çok beğendiğim ürünler oldu. 
İçeriğinin aşırı temiz ve doğal olması çok çok güzel.
Kullanmak için şans verirseniz umarım sizde benim kadar memnun kalırsınız.

http://www.idakew.com/tr/
İnstagram : idakewskincare

İyi Günler...

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...