#makyajdunyamevent / #makyajdunyam1yasinda Etkinliği ve Sponsorlar

30 Eylül

Merhabalar :)
Cumartesi günü instagramdan takip ettiğiniz gibi çok güzel bir etkinlikteydim.
@makyajdunyam 'ın hem doğumgününü hemde blogunun yıl dönümünü kutlamak için bir araya geldik.
Toplam da 9 blogger olarak eğlenceli vakit geçirdik.



Duygu'cum bu etkinlik için çok çalışmıştı. Ve sonucu da harika oldu.
Pastamız @mutlulukdukkani_by_seda_alcin eseriydi ve tadı da mükemmeldi ! 
Duygu'cum hem doğum gününü kutladı hemde bizi hediyelere boğdu.
Hediyelerin toplu halde görünüşü bu şeklide :)
Gelelim birlikte incelemeye. Bol fotoğraflı uzun bir yazıya hazır olun :)
Artebella çok güzel Kendin Yap paketleri ile aramızdaydı.
Çekilişle katılan herkese hediye edildi.
Benim sanşıma da aşağıda resmini gördüğünüz geldi :)
En kısa zaman da nasıl yapılacağını ve sonucunu sizinle paylaşacağım.
Urban Care ' den çok güzel bir paket vardı.
Aşırı yıpranmış saçlar için saç bakım maskesi hediye ettiler.
Daha önce hiç denememiştim bakalım yorumlarım nasıl olacak..
Deneyenleriniz varsa lütfen yorum bırakın merak ediyorum.
İnstagram takipçilerim bilir çok kısa zaman önce @novateatox bu bitki çaylarından almıştım.
Geldiği günden itibaren düzenli olarak kullanıyorum. Tadı tam bitki çayı gibi herhangi bir fark yok.
Bakalım zayıflatma etkilerini görebilecek miyim :)
@jellypackdesing zaten instagram severek takip ediyordum.
Clutch görünce çok mutlu oldum.
Şansıma da en beğendiklerimden geldi :)
Kozmoklink çok güzel bir paket ve Murad markalı nemlendirici yollamışlar.
O küçük pakette yok yok :) 
Kuru şampuandan ojeye diş macununda şampuana...
Hepsinin detaylı yazıları zamanla burada olur zaten.
@parisienhome 'dan mis kokulu bir kutu vardı.
Kutudan kokulu ve tam bizi anlatan kokulu taşlar vardı.
Aynam kırık geldi ama olsun kokulu taşlar odada yerini aldı.
@bhcosmeticstr 'den 120 renkten oluşan mükemmel bir palet !
Renklerine bakar mısınız yok yok :)
Tek kelime ile bayıldım !
Blogger dostu Watsons'da her zaman ki gibi dolu dolu bir kutu ile aramızdaydı.
Kutudan çıkan bardak ve peçeteler dışındaki ürünleri hiç denememiştim benim için çok güzel oldu :)
Otacı makyaj temizleme suyunu ilk defa gördüm.
Şampuanlarını sabunlarını severek kullanıyorum bu ürünün performansını da çok merak ediyorum.
Cyrene markasına ait bu makyaj temizleme suyunu daha önce çok severek kullanmıştım.
Hatta instagram da takipçilerime de çekilişle hediye etmiştim.
Yeniden bu ürünü görünce sevindim.
Nideno ada özel defterler ile aramızdaydı.
Bebak zeytinyağlı sabun ve el & vücut kremi hediye göndermişler.
Duygucum onları özenle paketlemiş bide :)
Bebak ürünlerini severek kullanıyorum. Bu serisi bakalım nasılmış ?
Marvis ' de meşhur diş macunlarından yollamış. Kullanmaya başladım bile :)
Hurraw yurtdışında blogger'ların favorisi! Bende ki vanilyalı lip balmı. Kışın en büyük ihtiyacım bol bol kullanacağım :)
@munatasarim 'dan 3 adet makyaj çantası vardı. Duygu çekilişle hediye etti. Şanslı biri de bendim :)
Çok şirin değil mi :) Çantama attım bile :)
Hediye renginden şansıma böyle şirin bir paket geldi.
Odamda ki rafa hemen yerleştirdim :)
Kiss'den küçük bir poşet vardı. 
Çeşit çeşit ürünler vardı.
Takma kirpik takma tırnaklara bayıldım.
Dalton 'da numune ürünler lip balm ve hediye çeki vardı.
Ceradolin ürünlerini Duygu yine paket yapmıştı.
İlk defa duyduğum bir marka oldu.
Etkinlik sayesinde tanışıyorum. Bakalım yorumlarım nasıl olucak !..
@nail_art_shopp 'dan nail art yapmamızı kolaylaştıracak ürünler geldi.
Bunları hep nerden alacağımı merak ediyordum böyle bir sayfayı tanımam çok iyi oldu.
@ojedukkani kuru ojeleri ile aramızdaydı.
Faberlic 'den dolu dolu bir poşet geldi.
Hiçbir ürününü kullanmadım. Daha önce kullananlar yorumlarını bıraksın olur mu ?
Farmasi de resimdeki ürünleri hediye etti.
Farmasi ürünleri daha önce çok defa kullandım. Genel olarak memnun kaldığım bir marka.
Moshos Garden instagramda hep görüp merak ettiğim bir markaydı.
En kısa zamanda kullanmaya başlıyorum. Cildime umarım iyi gelir..
@rulotipo 'da ad ve soyadımızın baş harflerinden oluşan küçük keseler yapmış.
Fulser 'den böyle bir kese geldi.
Kesenin içinden çıkanlar aşağıdakiler.
Fondötene inanamadım. En kısa zaman da yorumlayacağım :)
Diğeri de ayak ve bacak kremi.
En dolu poşet Missha 'dan geldi ve poşeti açtığımda delirdim.
Beni en çok şaşırtan paket oldu valla !
Rimel farlar maskeler el kremi bb kremler daha neler neler...
Şu macaron bilekliklerin şirinliğine bakın :)
@gestasarim
@otantikboncuk dan da bize özel makyaj temalı bileklikler ve tam yazlık bileklikler geldi.
@sepsekers adımıza özel anahtarlıklar yapmış.
Şirin minik aynalarımız @sibelinrenklidunyasi dan 
Mis kokan lavanta keselerimiz @lavantadankeseler
Adımıza özel küçük lavanta dolu şişeler @neviberguzar 

Baya uzun bir yazı oldu farkındayım ama napıyım Duygu ( www.makyajdunyam.com )
çok çalışmıştı :)
Tekrardan ellerine sağlık Duygucum herşey harikaydı.
Sponsor olan tüm herkese de teşekkür ederim. 
Ürünleri kullandıkça yorumlarımı burada okuyabilirsiniz :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Canım benim ne güzel anlatmışsın. Beğenmene çok sevindim. Sende her zaman yanımda oldun desteğini esirgemedin çok teşekkür ederim. :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...