Otacı ~ Limonlu Zeytinyağlı Sabun

06 Eylül

Merhabalar 
Şu sıralar sabah yüz yıkama rutinlerinde kullandığım bu doğal sabundan bahsetmek istiyorum.
İşlevsel bir ürün. Yüz, el ve vücut için kullanabiliyorsunuz.
100g ve çok ekonomik.

Tazeleyici, canlandırıcı ve sıkılaştırıcı özelliği olan Limon ve yumuşaklık verici Saf Zeytinyağı içeriyor.
Deterjan ya da sentetik temizleyici veya dolgu maddeleri içermez.
Sentetik yağ, mineral yağ, boyar madde, koruyucu, emülgatör, ağartıcı, opaklaştırıcı gibi katkı maddeleri içermez.
PEG türevi maddeler içermez.
Paraben, formaldehit gibi zararlı koruyucu maddeler içermez.

Kısacası içeriği gayet temiz doğal bir sabun !

Bu sabunu yüz ve ellerim için kullandım. Herhangi bir sivilcelenme yada pütürler oluşturmadı.
Kullandıktan sonra en sevdiğim özelliği benim cildim karma-yağlı. Yağı tamamen aldı.
Gün içerisinde yağlanma tabiki devam etti fakat yıkadıktan sonra ki o hissi çok sevdim.
Ayrıca çok hoşta bir koku bıraktı :)
Kuru ciltlerin çok sevebileceğini düşünmüyorum hafif kuruluk yaratıyor.
Yağlı ciltlerin çok seveceği bir ürün diye düşünüyorum.


Fiyatı : 4.95 TL.
Otacı Sitesinde bulabilirsiniz.
Doğal içerikli ve uygun fiyatlı sabun arayışında olanlara önerebilirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...