Bitenler & Çöpe Gidenler #3

28 Ekim

Merhabalar 

Bitenler & Çöpe Gidenler yazısı çok sevildiği için bende artık bu yazıyı seri haline getirdim. Ve bugün de bu yazının üçüncüsü yazıyorum :)

Daha önce ki yazılarımdan okuduğunuz gibi biten ürünleri bir çantamda topluyorum ve biriktikçe yazı haline getiriyorum. Bitirdim bir daha alır mıyım ? Yada ürünleri bitirmeden neden çöpe attım size kısaca bunları açıklıyorum.
Hadi başlayalım :)

Öncelikle bu yazı daha çok banyo ve bakım ürünlerinden oluşuyor. Çünkü farkettim ki banyo da bir sürü ürünüm birikti bende yarım olanları hep bitirmeye çalıştım.

L'oreal Elseve Multivitamin 2si 1arada Temel Bakım Şampuanı :

L'oreal in şampuanları bizim evde en çok kullanılan markadır. Ailemde herkesin saçına iyi gelen bir problem yaratmayan bir şampuandır. Bu serisi normal saçlar için. İçeriğinde ki multivitaminler saçın sağlıklı görünmesini sağlıyor ayrıca güç ve parlaklık katıyor. Elimde ki ürünler bittince L'oreal şampuanlarından tekrar alırım.

Dermokil Şaç Dökülmelerine Karşı Şampuan :

Bu şampuanı markette indirimde görüp denemek için almıştım. İlk defa Dermokil markasının şampuanını denedim. Normal saçlar için ve saç dökülmesine karşı bir şampuan. Bir daha kesinlikle almam. Hiç bir faydasını görmedim. Bir an önce bitirip atmak istedim.

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Yağı :

Saç bakım yağlarını hafta da bir kez saçıma uygulamaya özen gösteriyorum. Bu ürünün de içeriğinde paraben ve sülfat içermediğinden dolayı çok seviyorum. Kullanınca saçıma bakım yaptığını hissediyordum. Çok severek kullandım. Herhangi bir indirimde yeniden alabilirim.

Farmasi Keratin Saç Bakım Kremi :

Bu serinin ürünlerinden çok memnun kalarak kullandım. Her duşta şampuanla yıkadıktan sonra saç uçlarıma uyguladım ve sonra yumuşak yapmasını sevdim. Fakat o kokusu beni benden aldı. Kokusu yüzünden herhalde bir daha almam.

İ Love Raspberry & Blackberry Duş Jeli :

Bu duş jelinden bu 2. şişem. İlkini çok severek kullanmıştım fakat ikinci şişede artık kokusu midemi bulandırmaya başladı. Sanki formülü mü değişti anlamadım. Hemde kullandığım zaman duş kabini kıpkırmızı oluyordu. İlk şişesinde böyle bir şey yaşamamışken ikinci şişede böyle sorunlar yaşamak beni şaşırttı !

Organique Body Jelly Peeling :

Duşta haftada bir bir peeling uyguluyorum. Hele de yazın buna ayrı bir önem gösteriyorum. Peeling uygulayarak ölü derilerimden kurtulmuş oluyorum. Bu ürünün de kokusu çok hafifti. Duştan çıktığınız da pek kokusu kalmıyordu. Bir daha alır mıyım kararsızım :/ 

Dove Greyfurt ve Limon Otu Özlü Deo Sprey :

Kokusuna bayılıyorum. Ve hiç bir yerde bulamıyorum. Görevlilere ne zaman sorsam geldiği gibi bitiyor gibi cevaplar alıyorum :( Gördüğüm yerde yine yine yeniden alırım. Terlemeye karşı dediği gibi 24 saat korumasa da yine de çok başarılı ve kokusu harika bir deodorant.

Farmasi Angel İnnocence Vücut Spreyi :

Kokusuna kalıcılığına bayıldığım bir ürün daha. Vücut spreylerine bayılıyorum genelde şeker kokularını sevsemde bu çiçeksi kokuya bayıldım. Sıktığım zaman çoğu kişi tarafından soruldu hatta. 
Denemenizi öneririm :)

WetnWild Mega Clear Kaş Maskarası : 

Benim için çöpe giden bir ürün oldu. Ne zaman kullansam sabahında kaşımda sivilce çıktı. 
Ürünün performansı beğendim fakat sivilce probleminden dolayı çöpe :/

Caudalie Feuille De Cassis El ve Tırnak Kremi :

Hayatımın el kremi. Bittiği için çok üzüldüm :(  İçeriğinin temiz olması, kokusu, sürdüğümde neredeyse hemen cildimin emmesi ... Çok seviyordum çok. Elimde ki ürünler bitince yeniden kesinlikle alırım.

Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu :

Ve her ay bitenler olmaz sa olmaz ürün pamuk. Kıyıda köşe de bir paket daha benri buldum :) Pamukları çok fazla stok yapıyorum malesef :) 
Bu disklerden bir daha almayı düşünmüyorum daha önceki yazımda dediğim gibi kenarların da dikişler göz makyajımı temizlerken gözümü çizebiliyor :/

Bende son zamanların bitenleri böyle...
Sizin burada bahsettiğim ürünler hakkında yorumlarınız nasıl ?



Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...