Caudalie ~ Lip Conditioner | Nemlendirici Dudak Bakım Kremi |

24 Ekim

Merhabalar 

Dudak ürünlerinde tabi ki vazgeçilmez ürünler dudak bakım kremleri...
Hele de yaklaşan soğuklarla dudakları daha da iyi korumak gerekiyor.
Ben de size elimde olan Caudalie markalı dudak bakım kreminden bahsetmek istiyorum.

İçerdiği üzüm yağı, shea yağı ve kayısı yağı ile dudaklarınızı nemlendiriyor, besliyor ve koruyor.
Ayrıca içeriğinde ki üzüm çekirdeği ile de anti-oxidan özellik gösteriyor.
Kokusu hafif. Vanilyamsı-Meyvemsi bir kokuya sahip.
Gün içerisinde istediğiniz zaman ve sıklıkta uygulayabiliyorsunuz. 
Sürdüğünüz gibi dudaklarınız yumuşacık oluyor zaten.
Bence çok ekonomik bir ürün. Ben ne zamandan beri kullanıyorum. Yarıya daha yeni geldim denilebilir.

Sürdükten sonra yağlı tabaka bırakmaz denmiş fakat ben buraya tam katılmıyorum. Bende biraz yağlı bir his bırakıyormuş gibi geldi.
Bu yüzden ürünü sürdükten sonra üstüne rujunuzu sürmek imkansız gibi :/
Ya da dudağınızın ürünü emmesi için baya beklemeniz gerekiyor.
Ayrıca böyle ürünler tedavi edici özelliği yok aman dikkat !

Sevdiğim yanı içeriğinin temiz olması. Paraben, fenoksietanol, fitalat, sodyum larül sülfat, mineral yağ ve renklendirici içermiyor.
Ayrıca hayvanlar üzerinde test edilmemiş.

İnternette araştırdığıma göre fiyatı da 16TL.

Blogumu sağ tarafta bulunan 'İzleyiciler' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok mutlu olurum :)

İyi günler .

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. merhaba, yazı için teşekkrüler. bende tamamen doğal olan caudalie ürünlerini bende çok severek kullanıyorum. içerik olarak çok iyi ve kokularını çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...