Head & Shoulders Şampuan ~ 2si 1 Arada İpeksi Yumuşaklık

13 Ekim

Merhabalar 
Bugünün yazısı Head & Shoulders 2si 1 Arada İpeksi Yumuşaklık Şampuanı hakkında olacak.
Kısa zaman önce Watsons tarafından denemem için gönderilmişti. Bende şimdi sizinle yorumlarımı paylaşmak istiyorum.
Head & Shoulders Şampuanlarını zaten severek kullanırım. Fakat saçlarımda sürekli aynı ürünleri kullanan biri değilim. Her seferinde yeni bir ürün yeni bir marka deneme hevesim olduğu için bir ürünü 2. defa alma olayım saç konusunda çok olamıyor maalesef. 
Haliyle bu kadar çok şampuan değiştirirken bazılarından saçıma iyi gelse de bazıları saçımda kötü etkilere sebep olabiliyor, Kepek gibi...
Ve kepek problemi ile karşılaştığım zaman başvurduğum tek şampuan markası vardır !
Head & Shoulders !
Saçımda kepeği fark ettiğim zaman direk Head & Shoulders 2si 1arada Mentol Ferahlığından direk alırım.
Ve bir kaç güne de kepekten eser kalmaz. 

Bayram dönüşü de hava değişikliği ve tatil sırasında şampuan değişikliği sebebiyle evime döndüğümde kepek problemi ile karşılaştım.
Ve evde Head & Shoulders Şampuan ~ 2si 1 Arada İpeksi Yumuşaklık olunca hemen denemeye başladım.
Bu ürün;
Kuru, yıpranmış veya elektriklenmiş saçlar için zengin formüllü kepek önleyici şampuan ve saç bakım kremi
Saçtaki kepeği %100'e kadar yok eder. 
Yapılan araştırmaya göre de 10 kadından 9nun önerisi olmuş. 

Her gün duş alan birisi olduğum için düzenli olarak her akşam bu şampuanı kullandım. Zaten etkisini düzenli kullanım sonrası alabiliyorsunuz bunu unutmayın !
Kullandığım sıra da kokusuna bayıldım. Çok hafif bir kokusu var ve sabah uyandığımda da kokusunu saçımda hissedebiliyorum.
2si 1arada bir ürün. Yani hem şampuan hem saç kremi bir arada. Saç kremi de içinde olduğu için saçlarınız yumuşacık oluyor. Ekstra bir krem kullanmadan saçlarımı kolayca tarayabiliyorum.
Ve yaklaşık bir hafta gibi bir süre kullanmadan sonra kepek sorunumdan da kurtuldum!
Dediği gibi saçlarımda ki elektriklenmeyi çok engellenmese de kepek sorunumu çözmesi, saçlarımı yumuşacık yapmasını çok sevdim.
Watsonslarda şu an indirimli fiyatıyla 12.90TL (600ml) bulabilirsiniz.

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...