Makyaj Temizleme Rutinim

02 Ekim

Merhabalar :)
Yeni yazımda makyaj temizlerken kullandığım ürünlerden size bahsetmek istiyorum.
Yeni ürünleri denemeyi sevdiğim için bu ürünler sürekli değişir bende :)
Banyomda bir kutum vardır içlerinde kullandığım ürünleri koyarım ki temizleme sırasında dolapta ürünleri aramakla uğraşmıyorum. Hemen elimin altında oluyorlar :)



Adım adım anlatmaya başlıyorum..

1- Avon Besleyici Göz Makyaj Temizleyicisi
Bunun hakkında daha önce yazımı paylaştığımda farkettim ki çok memnun olmayan vardı.
Ben şişenin neredeyse dibine yaklaştım. Severek kullanıyorum. Çok az miktarda pamuğa alıyorum ve göz makyajımı temizliyorum. Kirpiklerimde herhangi bir dökülme problemi yaşamadım.
Benim göz makyaj temizleyicisin de en dikkat ettiğim nokta hani makyajınızı temizlersiniz yatarsınız sabah uyandığınızda gözlerinizin altı simsiyah kalıntılarla kalkarsınız bu benim en nefret ettiğim noktalardan. Bu ürünü bu yüzden de seviyorum. Kullandığım zaman böyle bir problem ile karşılaşmadım.


2- Bebak Acıbadem Sütü ( Makyaj Temizleme Sütü )
Göz makyajımı temizledikten sonra sıra yüzde. 
Yüz makyajımda Bebak Acıbadem Sütünü kullanmayı seviyorum. 2 yada 3. kez kullanışım cildim karma/yağlı bir cilt olmasına rağmen herhangi bir problem yaşamadım. Bir pamuğa bolca döküp tüm cildime yedirip makyajımı siliyorum. Bir pamukta tüm makyajımı temizlemiyor tabiki de ama 3. adımda makyajımı tamamen temizliyorum :) 3. aşamayı yapmazsam 2. kez pamukla acıbadem sütü ile geçtiğim de makyajım temizlenmiş oluyor.


3- Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü ( Karma-Yağlı Ciltler İçin )
Bebak Acıbadem Sütü ile yüzümü sildikten sonra makyaj kalıntılarından tamamen kurtulmak için bu adımı uyguluyorum. Maalesef cildim köpürmeden temizlendiğini hissetmeyenlerdenim bende :)
Köpüğü sürmeden önce cildimi ılık su ile nemlendiriyorum ki köpürme işlemi daha iyi gerçekleşsin.
Köpüğü Watsons mağazalarında satılan bu pedlere 1.5 pompa kadar sıkmam cildimi temizlemek için yeterli oluyor. Temizledikten sonra cildimde bıraktığı hissi kokuyu çok seviyorum. Kokusu çok fresh. Cildimde de herhangi bir kurutma yapmıyor. Geriye Yumuşacık ve Tertemiz bir cilt bırakıyor.


4-Bebak Gül Suyu 
En son aşama. Gül suyunun kokusuna bayılıyorum. Son olarak pamuğa bir miktar döküp cildime sürüyorum. Cildime ferahlık veriyor. Ayrıca cildime nemlendirerek canlı görünmesine de yardımcı oluyor. Benim için bir nevi tonik görevi görüyor.


Son zamanlarımda makyajımı temizleme de bu ürünleri kullanıyorum. 
Bu ürünler hakkında siz neler düşünüyorsunuz ? 
Sizin makyaj temizleme rutinlerinde favorileriniz neler yorum bırakırsanız sevinirim :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İzleyiciler ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok mutlu olurum :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...