WetnWild Tekli Far #Brulee Rengi | Sür-Çık Far'ım |

22 Ekim

Merhabalar
Günlük hayatımda çok far kullanan birisi değilim zaten hazırlanırken o kadar da vakit bulamıyorum. Özel günlerde daha çok far kullanarak makyaj yapmayı seviyorum. Ama öyle bir far var ki günlük makyaj rutinimin vazgeçilmezi oldu !

Bugünkü yazımda da sizlerle yorumlarımı paylaşmak istiyorum.
Benim için tam bir kurtarıcı. Sür-Çık farım oldu kendisi !


Brulee Far tam bir ten rengi bir far ( mat krem ). 
Göz kapağınızın tümüne ve kaş altınıza uygulayarak o damarlı görünümü kapatarak çok doğal ve aydınlık bir görüntü elde edebilirsiniz.
İçinde ışıltılar bulunmayan mat görünümlü bir far.
Sürümü çok kolay. Yumuşak bir yapısı var. Satenimsi bir doku bırakıyor.
Pigmentasyonu orta- yüksek arası. Tozutma problemi ile karşılaşmadım.
Kalıcılığı da gayet yerinde.
Benim gibi tek başına kullanabileceğiniz gibi far uygulamalarınız da astar olarakta uygulayabilirsiniz.
Böylece farınızın kalıcılığını da arttırabilirsiniz.

Ayrıca bu ürün Mac markasının Brule ile dupe olarak gösteriliyor.
Açıkcası WetnWild bu fiyata bu kadar başarılı bir ürünü oldukça Mac o kadar para vermem !

Kalitesi,pigmentasyonu ve ürünün dayanma gücü fiyatına göre çok çok başarılı.
Fiyatı diğer farlara göre çok uygun.Tam hatırlamıyorum ama 6 kusur gibi bir fiyatı olması lazım.
Her kullanmama rağmen ürünü aşırı da ekonomik buldum. 
Benim için eksi yanları ise 
1* Ambalajı. Kapağı aşırı zor açılıyor ve tırnağınız bir anda ürüne girebiliyor.
2* Çok zor bulunması. Hala her Gratiste WetnWild standı bulunmuyor. Bulunsa bile standlarda bulunmuyor.

Benden size tavsiye gördüğünüz yerde hemen almalısınız.
Kesinlikle sür-çık olan bir far.

  • Share:

You Might Also Like

5 yorum

  1. Bugun gratis indiriminde kasa sirasi beklerken elime gecti yandaki rafta. Bir tane vardi. Minicik, bu ne ki, iyi biseymi, guzelmidir diye dusunurken biraktim :( suan cok pismanim ... cok! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim olmadığı zaman da çok uygun fiyatlı bir ürün o zamana alırsınız artık biraz şansızlık olmuş :)

      Sil
  2. Eveet :( bugun tekrar gittim bulamadim, daha stoklar guncellenmemis. takipteyim basaracagim :))

    YanıtlaSil
  3. Hemen aldim ve oldukca başarılı :) tsk ederim :) hergün kullaniyorum bir ara yedeklemem lazim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim güle güle kullanın. Yedeklenemizde vayda var zor bulunuyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...