Bath & Body Works Alışverişim ( o2.11.2o14 )

02 Kasım

İyi Akşamlar
Bath & Body Works 31 Ekim-2Kasım tarihleri arasında bir indirime girmişti.
2 adet alana 2 adet hediye kampanyası. 
Bugünde son günün de hemen indirimi değerlendirmek istedim.


Bath & Body Works markasından daha önce hiçbir ürün kullanmamıştım. Mumlarından ve vücut spreylerinden çok çok denemek istiyordum.
Hazır indirim varken bugün son günde İstinye Park Bath & Body Works mağazasına gittim.
Gittim ve deliye döndüm. 
Herşey mi güzel kokar.. Herşey mi çok güzel olur. Tek kelime ile herşeye bayıldım. 
Mağazaya girer girmez içiniz açılıyor mis gibi kokuyor zaten :)

Benim neler aldığıma gelecek olursak;


Dediğim gibi daha önce hiç bir ürününü denemedim. 
Mumlarından herkes çok memnundu. Bende denemek için büyük boy yerine kavanoz boy aldım. 
Bu boylarının tanesinin fiyatı 29 TL idi.
Büyük boylarının fiyatları 49 TL idi.

Vücut spreylerini de mağazaya ilk girdiğimde sıktım. Sonra 1 saat kadar gezindim durdum hala mis gibi kokuyordu ve dayanamadım 2 tanesinden aldım :)
Biri şekersi biri de daha ağır bir koku. 
Bunların da tanesinin fiyatı 39 TL idi. 
Vücut spreylerinin de boyları 236 ml.

Genel olarak 2 al 2si hediye kampanyası ile pahalı olan 2 ürünün fiyatını ödüyorsunuz diğer 2 si hediyeniz oluyor. 
Bende vücut spreylerinin fiyatını ödeyerek mumları bedavaya aldım. 
Toplamda indirimli hali ile 78 TL ödeyerek 4 ürüne sahip oldum.

Bath & Body Works markasıyla tanışmam için bu indirim iyi oldu. 
Kullandıkça daha detaylı yorumlarımı sizinle burada paylaşıyor olacağım.

Bath & Body Works den siz neler çok seviyorsunuz ? Favorileriniz neler ?
Yorum bırakırsanız çok sevinirim :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. mumlar çok hoş görünüyor farklı :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...