Claire's Body Splash " Touch Of Romance " { Vücut Spreyi }

28 Kasım

Merhabalar 
Bugün vücut spreyleri arasında her zaman favorim olan Touch Of Romance size anlatacağım :)
Kendisi benim lise yıllarımdan beri kullandığım, yeni ürünler denesem de her zaman favorim olacak bir vücut spreyi. 
Kokusu mu ? Ben daha önce böyle bir koku duymadım. Tek kelime ile bayılıyorum.
Hem yazın hem de kışın kullanabileceğiniz bir koku. Ne çok şekersi ne çok ağır tam ortası. 
Kalıcılığı ise gerçekten mükemmel.
Her akşam duş alan birisiyim ve duştan sonra uyguluyorum. Gece uyurken bile kokusu burnuma geliyor :)
Ayrıca deodorant yerine dışarı çıkarken de bu Body Splash' ı uygulamayı çok seviyorum. Arkadaşlarım, erkek arkadaşım bir sürü kişi kokusunu sordu diyebilirim :)
Vücudunuz da kullandığınız da kıyafetleriniz de herhangi bir leke problemi de yaratmıyor.
Eğer bir Claire's mağazasına yolunuz düşerse mutlaka bu kokuya bakmalısınız. Bu kokuyu beğenmezseniz bile başka seçenekleri mevcut. Beğendiğinizi almalısınız kalıcılığı gerçekten harika bir Body Splash. 

Fiyatı 12.95 TL. Yalnız şöyle bir sorun var ben en son alırken çalışan bayan bana bunların kalkacağını şöylemişti bende baya üzülmüştüm. Kısa zaman önce de Claire's önünden geçiyordum şöyle bir baktım hala vardı ne olur olmaz haberiniz olsun böyle bir ihtimal de olabilir :/


Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yada bu ürün hakkında düşüncelerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...