Estēe Lauder'in Yeni Ürünü Muhteşem İkili ~ Sumptuous Mascara ve DoubleWear Concealer

10 Kasım

Merhabalar 
Dünyaca ünlü marka Estēe Lauder'in Muhteşem İkili Sumptuous Mascara ve Double Wear Concealer ürünü Boyner'e özel 99 TL yerine sadece 29 TL'ye satışa sunuldu.
Boyner Ailesi de bana denemem için bu ürünlerinden yollamışlardı.
Bende yaklaşık 2-3 haftadır kullanıyorum ve yorumlarımı sizlere aktarmak istedim.



Öncelikle ürün 2 taraflı.
Bir tarafı mascara diğer tarafı concealer.
Bence böyle çift taraflı olması çok pratik. Hem çanta da taşımak hemde seyahatler de 2 ürün yerine tek ürün almak daha avantajlı.

Öncelikle size mascara tarafını anlatmak istiyorum.
Siyah bir mascara. Mascara kısmı küçük olsa da fırçası orjinal boyu kadar büyük.
Kirpiklerinize kolayca ulaşabiliyor. 
Kullandığım zamanlarda kirpiklerim de herhangi bir ağırlık hissi oluşturmadı.
Dökülme problemi ile karşılaşmadım.
Uzatması bence gayet yerinde. Ama hacim vermesi orta.
Günlük olarak çok rahat kullanılabilecek bir mascara.


Concealer tarafına gelecek olursak ;
Ürünün yoğun bir yapısı var. Hızlı kuruyor ve mat bir bitiş sağlıyor.
Hızlı kuruduğu içinde gözlerinize sürdüğünüz de hızlıca uygulamanızda fayda var.
15 saate kadar kalıcılık vaad ediyor ki kesinlikle yerine de getiriyor. Kalıcılığı mükemmel.
Bana yolladıkları renk tenimle tam uyuştu. (02 Light-Medium ~ Buğday tenli iseniz sizde bu rengi tercih edebilirsiniz. )
Gözaltlarım çok problemli olmadığı için benim için kapatıcılığı çok iyi.
Göz altlarıma kullanabildiğim gibi cildimde ki lekelere de uyguluyorum.
SPF10 içermesi de artısı. Göz çevremize de zararlı güneş ışınlarına karşı az da olsa korumuş oluyor.
Kendine ait sünger aplikatörü var. Uygulama yaparken ben ayrıca bir fırça kullanmanıza gerek kalmıyor.

Ufacık bir eksisi var yalnız. Göz altında çizgilere hafiften doluyor sanki :)

Genel olarak değerlendirecek olursak ben hem mascara kısmını hemde kapatıcı kısmını çok beğendim. Hatta kapatıcı kısmını daha çok beğenmiş olabilirim.
Normalde ikisini de tek tek almaya kalkarsanız 
Mascara : 96 TL
 Concealer : 90 TL

Siz Boyner 'in yaptığı kampanya ile sadece 29 TL'ye almış oluyorsunuz.
Aşırı derece de uygun hale gelmiş oluyor fiyatı.
Ürünün boyutu küçük gelmiş olabilir gözünüze fakat yazının başında da dediğim gibi yaklaşık 2-3 haftadır neredeyse her gün kullanıyorum ve hala içinde var. Baya ekonomik bir ürün diyebilirim. 

Sizde almak isterseniz Boyner Mağazalarına ya da www.boyner.com.tr'yi ziyaret edebilirsiniz.
Kampanya bitmeden bir tane edinmelisiniz benden demesi :) 

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...