Flormar ~ Miracle Pen Slim Touch Eyeliner

26 Kasım

Merhabalar :)
Eyeliner arayışında olanlar, hala eyeliner çekmekte zorlananlar için bu yazımda anlatacağım ürün yardımcı olabilir onlara :)
Flormar Miracle Pen Slim Touch eyeliner adında anlaşılabileceği bir kalem :) 
Mucize bir kalem...
Neden mi ?

Kalem şeklinde bir ürün. Böyle olması bence eyeliner çekme de zorlananlar için avantaj. 

Eyeliner çekemeyenler böyle kalem formlu ürünler ile başlarlarsa onlar için daha kolay olacaktır diye düşünüyorum.

Ucu ince yapılı. İster ince bir eyeliner çekebilirsiniz ister kalın..
Bende ki rengi siyah. Tek sürüşte rengi elde edebiliyorum. 2. kata gerek kalmıyor. Bu da acele şekilde hazırlanmam gerektiğinde pratik oluyor benim için. 

Uygulama sonrasında hemen kuruyor. Mat bir görüntüsü var. 
Herhangi bir buluşma, akma gibi problem yaşamadım. 

Gün boyuda kalıcılığı çok iyi. Makyajımı sabah yapıp evden çıkarım akşam eve geldiğimde herhangi bir silinme görmedim. Kalıcılığı da gayet başarılı. 

Temizlemeye gelince de bu kadar kalıcı bir eyeliner çitf fazlı bir göz makyaj temizleyicisi ile de normal bir göz makyaj temizleyicisi ile de kolayca çıkıyor. 
Başka markaların bu tarz kalem eyelinerlarını kullandığımda çok kısa süre de kuruma problemi yaşadım. Bu kalemi uzun zamandır kullanıyorum herhangi bir kuruma problemi yaşamadım. Hala ilk günkü gibi sürdüğümde renk veriyor.

Farklı renk seçenekleri ile Flormar standlarında  Miracle Pen Slim Touch Eyeliner bulabilirsiniz.
Fiyatı : 15 TL.

Şu an aklımda kahverengi rengi var. Fırsat bulduğum zaman onu da hemen alacağım :)

Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yada bu ürün hakkında düşüncelerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Lacivert süper mis ben yazidan sonra aldim deneyin derim :)

    YanıtlaSil
  2. ben bugün kahverengisini aldım (003 sardonyx brown) görünce aşık olduğum için aldım ve araştırmasını aldıktan sonra yapıyorum! (bravo bana) rengi çok hoş koyu kahverengi sürümü dev kolay (ki ben eyeliner konusunda acemiyim) tavsiye ederim :)
    bu arada yazın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim, güle güle kullanın :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...