Garnier ~ Saf & Temiz 3’ü 1 Arada: Temizleyici, Peeling, Maske

19 Kasım

Merhabalar
Garnier markasına karşı malesef bende bir ön yargı oluştu. 
Çünkü Garnier'in birçok ürününü ve denedim cildimde sorunlar yarattı. Böyle olunca da artık elim gitmez oldu Garnier ürünlerine.
Ama Garnierin ilk defa bir ürünü sorun yaratmadı. Oda Saf & Temiz 3’ü 1 Arada...
Bu ürünü bir indirim sırasında almıştım. Bir arkadaşım tavsiye etmişti. Onunla cilt tipimiz aynıydı ve bende zar zor aldım. Cildim karmadan yağlıya dönük. Yanak kısımlarım normal ama çene burun ve alın kısımlarım yağlı.
Bu üründe karma ve yağlı ciltler için.
Yağlanmaya ve ciltte oluşan pürüzlenmelere karşı.
1 ürünü 3 şekilde kullanabiliyorsunuz.
Cildinizi temizlemek için kullanarak cildinizi kirlerden arındırabiliyorsunuz.
Peeling olarak kullanarak tıkanmış gözeneklerinizi açıp ayrıca ölü derilerden kurtulabilirsiniz.
Ve maske olarak kullandığınız da da cildi matlaştırıyor ve yağ dengesini sağlıyor.
İçerik
Kimi kişiler yüzünde 10 tane ayrı ayrı ürün denemeye vakit bulamazlar, üşenirler, belki de o kadar para vermek istemezler. O zaman bu ürün imdada koşuyor denilebilir.

Her gün cildinizi temizlemek için mi kullanmak istiyorsunuz ?
Cildinizi ıslatın üründen az miktarda alın cildinize masaj yaparak uygulayın ve yıkayın.

Haftada 2-3 kere Peeling olarak mı kullanmak istiyorsunuz?
Cildiniz nemliyken uygulayın 1-2 dk kadar masaj yapın biraz bekletin ve yıkayın.
Aslında peeling olarak her gün de uygulayabilirsiniz denmiş. İçeriğinde ki partiküller çok küçük her gün bile uygulasanız cildinize zarar vereceğini düşünmüyorum. Fakat ben dediğim gibi haftada 2-3 kez yapıyorum.
Hafta da 1 kere maske olarak mı uygulamak istiyorsunuz?
Cildiniz nemliyken uygulayın. Kuruyana kadar bekleyin. Yaklaşık 3-4 dk.Ve ılık bir su ile durulayın.
Benim en çok uyguladığım adım bu. Maske olarak uyguladığımda performansı çok beğendim.
Genelde duşa girmeden önce sürüyorum bekliyorum ve duşta ılık su ile duruluyorum. Duştan çıktıktan sonra yüzümde yağlı bölgelerimde yağdan eser kalmıyor. Hatta bana çok kuru geliyor hemen nemlendirici uygulama ihtiyacı duyuyorum :)

Yazının başında da dediğim gibi alırken çok çekinmiştim yine cildimde kötü bir etki yaratır mı diye ama şimdi çok severek kullanıyorum ve herhangi bir problem ile de karşılaşmadım.

*Böyle yüz ürünlerin etkisini görebilmek için düzenli kullanım gerektiğini unutmayın lütfen. 

Sizinde cildiniz karma yağlı özelliğe sahipse denemek için şans verebilirsiniz.

Fiyatı 10-15 TL arası olması lazım. İndirimlerde çok daha uyguna alabilirsiniz.

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...