Makyaj Temizleme Rutinim #2

24 Kasım

Merhabalar 
Bugün sizlere son zamanlar da makyaj temizleme rutinim de tek tek neler kullanıyorum bahsetmek istiyorum. 
Başlıktan da anlayacağınız gibi bu başlıkta ki 2. yazım bu. 
İlk yazımı da okumak isterseniz aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.

Makyaj temizleme de ürünlerim genelde sürekli değişir. 
Bende hal böyle olunca bu yazıyı seri haline getirmek istedim.
Hemde ilk yazımın çok tıklanması beni çok mutlu etti şimdide sizinle son zamanlar da kullandıklarımdan bahsedeceğim :)
Önce göz makyajımı nasıl çıkardığımdan bahsedelim.
Göz makyaj temizleyicisi olarak Bebak markasının çift fazla makyaj temizleyicisini kullanıyorum.
Çift fazla temizleyiciler göz makyajını her zaman daha iyi çıkardığını düşünüyorum.
Severekte kullanıyorum kirpiklerimde yada göz çevrem de herhangi bir problemle karşılaşmadım.
Fakat bence şöyle bir eksisi var çift fazlı olduğu için uygulamadan önce çalkalamanız gerekiyor. Çalkaladıktan sonra 2 faz hemen ayrılıyor. Çalkaladıktan sonra hemen beklemeden uygulamanız gerekiyor.
Yüz makyajımı temizlemeden önce ılık su ile yüzümü ıslatıyorum.
Neutrogena Pink Grapefruit Yüz Yıkama Jelinden yüz temizleme pedine 2 pompa döküp tüm yüzümü yıkıyorum.
Yüzümde makyajdan eser kalmıyor. Çok güzel arındırıyor. Herhangi bir kurutma yapmıyor.
Cildimde de herhangi bir problem yaşamadım. ( Karma-yağlı cilde sahibim )
Çok hoş da kokusu bulunuyor.
En son olarakta ilk yazımda da olduğu gibi tonik niyetine gül suyu kullanıyorum.
Cildime verdiği ferahlığı, nemi seviyorum.
Sizin makyaj temizleme de son zamanlarda kullandığınız yada favori olan ürünleriniz neler ? yorum bırakırsanız sevinirim :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...