Avon ~ Çocuklar için Saç Açıcı Sprey

07 Aralık

Merhabalar :)
Bugünkü yazının konuğu aslında çocuklar için olan bir ürün :)
İlla böyle ürünleri kullanmak için çocuk olmamıza gerek yok dimi :)
Saç Açıcı Sprey ;
200 ml boyutunda spreyli bir şişesi var.
Göz yakmayan bir formüle sahip.
Banyodan yaptıktan sonra zor taranan saçlar için !
Taramadan önce nemli saçlarınıza sıkıyorsunuz ve saçlarınızın kolayca açılmasını sağlıyor.
Kardeşimin saçları çok gür ve aşırı dolaşır. Taramadan önce bunu saçlarının her yerine sıkıyor.
Tararken resmen tarak kayıyor diyebilirim. Gerçekten çok etkili bir ürün.
Ayrıca kokusu da çok hoş :) Biz de ki elma kokulusu.
Bende daha çok yazın bu ürünü kullanıyorum. Denize girip çıktıktan sonra saçlarım ince ve düz olmasına rağmen çok karışıyor ve taraması zorlaşıyor.
Bir kaç fıs sıktığım zaman saçlarımı zorlayarak taramadan koparmadan rahatça tarayabiliyorum.

Tek eksi yanı uçlara değilde saçlarınızın üst kısımlarına da spreyden uygularsanız yağlanmayı hızlandırabiliyor. 
Kullanırken uçlara daha çok kullanmaya özen gösterirseniz yağlanmayı da engelleyebilirsiniz. 

Sizinde zor taranan saçlarınız varsa mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Benim saçlarımda da kardeşimin saçlarınında da çok etkili oldu.
Kaç şişe bitmiştir bizim evde bilmiyorum :)
Avon katoloğunda (K14) şu an ki fiyatı indirimde 6.00TL. İndirimsiz fiyatı 12.50 TL.
Hazır indirimde varken denemeniz için iyi bir fırsat olabilir.

Sizinde benim gibi çocuk ürünlerini kullandığınız oluyor mu ?

Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. yani benim kardeşim için sadece 1 kere sıkıcaz başka değil bir sorun olur mu bu arada çok güzel anlatıyosunuz

    YanıtlaSil
  2. Sac acici sac rengini aciyormu ben 1 2 aydir kullaniyorum kizimin sacinin rengi degisiyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...