Bitenler & Çöpe Gidenler #4

11 Aralık

Merhabalar 
Yepyeni Bitenler & Çöpe Gidenler yazısı ile karşınızdayım !
Bitenler & Çöpe Gidenler yazısı çok tıklama alınca bende bildiğiniz gibi seri haline getirdim ve 4.sünü şimdi sizlerle paylaşıyorum.

Hadi bakalım son zamanlar hangi ürünleri bitirmişim, bir daha alır mıyım, neden bitirmeden çöpe attım ? hepsinin cevaplarını yazının devamında bulabilirsiniz. 



Pure Beauty CC Krem : Yazın tek kullandığım ürün diyebilirim!
Kapatıcılığını, doğal ve sağlıklı duruşunu çok seviyorum.
Ayrıca SPF30 içermesi de ayrıca artısıydı.
Severek bitirdim yazın yeniden alıp kullanırım. Neden yazın dedim çünkü içerisinde hafif ışıltılar bulunuyor. Ben kışın daha çok mat ürünleri tercih etmeyi sevdiğim için kışın kullanmayı tercih etmiyorum. 

Oriflame The One Eyeliner : Bu eyeliner da uzun süredir severek kullandım ve bitirdim.
Kalem şeklinde oluşu rahat sürülmesini sağlıyordu.
Bana göre kalıcılığı ve siyahlığı çok güzeldi.
Eyeliner arayışındaysanız şans verebilirsiniz. 

Maybelline Color Tatto ( #05 Eternal Gold rengi ): Bu rengi nasıl almışım ne düşünüp almışım bilmiyorum. 
Makyajımlarımda hiç tercih etmediğim bir renk. 
Altın sarısı ve aşırı sim bulunan bir far.
Artık kenarda duracağına çöpe gitme vakti geldi !

ArkoNem Kuru Ciltler İçin El ve Vücut Kremi : Bu krem küçük boylu olmasından dolayı hep çantamda bulunuyordu.
Nem vermesini, yumuşatmasını, kokusunu çok sevdim.

Yves Rocher Gençleştirici ve Yenileyici El ve Tırnak Kremi : Bu kremi ilk başlarda çok seviyordum.
Hem ellerimi hemde tırnak etlerimi çok güzel yumuşatıyordu.
Sonra kokusu çok kötü olmaya başladı. Zar zor bitirdim diyebilirim.

Farmasi Keratinli Onarıcı Saç Bakım Spreyi : Bu seride en beğendiğim ürünüydü.
Duştan sonra saçlarımın uçlarına sıkıyordum. Taramasını kolaylaştırıyordu ve düzleştirici etkisi vardı.

Elseve Komple Onarıcı 5 Şampuan : Daha önce ki yazılarımı okuyanlar bilir bizim evde en sevilen şampuan markasıdır. 
Diğer yazılarıma da çok çok göreceğinizi söyleyebilirim şimdiden :)
Verdiği temizlik hissini bende çok seviyorum.

Nivea Pearl & Beauty İnci Özleri : Nivea' nın deodorantlarını severek kullanıyorum.
Bu serisinin de kokusunu çok sevdim. Ama daha da sevdiğim yanı içerdiği inci özleri ile koltuk altlarınız çok güzel kadifemsi bir hal alıyor.

Bebak Zeytinyağlı Yüz Temizleme Sabunu : Ne kadar yüz temizleme dese de ben yüzümde çok kullanmadım. Şu sıralar cildimde kullandığım ürünlerden çok memnunum. Fakat bu ürünü ellerimi yıkarken kullandım verdiği yumuşaklık hissi mükemmeldi. Yıkadıktan sonra sanki krem sürmüşsünüz gibi bir his veriyordu. 

Bebak Acı Badem Sütü : Kaç şişe bitirdim bilmiyorum.
Her zaman makyaj temizliğinde favorilerim arasında yer alıcak bir ürün.
Kimisi kokusunu çok sevmese de bence kokusu da temizlemesi de çok güzel.
Elimde ki ürünler bittikçe yeniden alırım.

Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili : Bu ürünü de diğer bitenler yazılarımda çokça görmüşsünüzdür.
Makyaj hatalarımı düzeltirken yada makyajımı temizlerken üşendiğim zamanlar direk elim Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendillerine gider.
Hem uygun fiyatlı oluşu hemde performansının çok iyi olması nedeniyle benim hep favorilerim arasında olacaktır. 

Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...